GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZABRODZIU ogłasza nabór na wolne stanowisko specjalisty ds. świadczeń rodzinnych
1. Wymiar czasu pracy: 1 etat 2.Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe 2) co najmniej 5 letni staż pracy 3) nieposzlakowana opinia, 4) osoba nie będąca prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne.
3.Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawa z zakresu administracji rządowej i samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z zakresem stanowiska 2) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz programów komputerowych word, exel , 3) kreatywność, odpowiedzialność i zdolności organizatorskie.
4. Zakres wykonywanych zadań: 1. ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych i do zaliczki alimentacyjnej w indywidualnych przypadkach; 2. przyjmowanie wniosków o wypłatę świadczeń rodzinnych i zaliczki alimentacyjnej wraz z niezbędną dokumentacją; 3. stała współpraca z komornikami w sprawach o egzekucję alimentów od dłużników ; 4. prowadzenie niezbędnej dokumentacji; 5. opracowywanie indywidualnych wniosków i przygotowywanie do podjęcia decyzji administracyjnych; 6. prowadzenie dokumentacji ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych z zakresu świadczeń rodzinnych ; 7. ochrona danych osobowych w systemie informatycznym, a w szczególności przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych oraz przeciwdziałanie w przypadku wykrycia naruszeń zabezpieczeń systemu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych; 8. przestrzeganie zasad określonych w instrukcji określającej sposób zarządzania systemem informatycznym.
5. Wymagane dokumenty: 1) CV - życiorys z opisem pracy zawodowej, 2) list motywacyjny - z wyszczególnieniem o jakie stanowisko kandydat się ubiega, 3) wypełniony kwestionariusz osobowy, (druk do pobrania na stronie internetowej www.zabrodzie.pl , w Biuletynie Informacji Publicznej GOPS-u lub w pokoju nr 16) 4) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom), 5) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZABRODZIU ogłasza nabór na wolne stanowisko specjalisty ds. świadczeń rodzinnych
1. Wymiar czasu pracy: 1 etat 2.Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe 2) co najmniej 5 letni staż pracy 3) nieposzlakowana opinia, 4) osoba nie będąca prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne.
3.Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawa z zakresu administracji rządowej i samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z zakresem stanowiska 2) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz programów komputerowych word, exel , 3) kreatywność, odpowiedzialność i zdolności organizatorskie.
4. Zakres wykonywanych zadań: 1. ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych i do zaliczki alimentacyjnej w indywidualnych przypadkach; 2. przyjmowanie wniosków o wypłatę świadczeń rodzinnych i zaliczki alimentacyjnej wraz z niezbędną dokumentacją; 3. stała współpraca z komornikami w sprawach o egzekucję alimentów od dłużników ; 4. prowadzenie niezbędnej dokumentacji; 5. opracowywanie indywidualnych wniosków i przygotowywanie do podjęcia decyzji administracyjnych; 6. prowadzenie dokumentacji ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych z zakresu świadczeń rodzinnych ; 7. ochrona danych osobowych w systemie informatycznym, a w szczególności przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych oraz przeciwdziałanie w przypadku wykrycia naruszeń zabezpieczeń systemu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych; 8. przestrzeganie zasad określonych w instrukcji określającej sposób zarządzania systemem informatycznym.
5. Wymagane dokumenty: 1) CV - życiorys z opisem pracy zawodowej, 2) list motywacyjny - z wyszczególnieniem o jakie stanowisko kandydat się ubiega, 3) wypełniony kwestionariusz osobowy, (druk do pobrania na stronie internetowej www.zabrodzie.pl , w Biuletynie Informacji Publicznej GOPS-u lub w pokoju nr 16) 4) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom), 5) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZABRODZIU ogłasza nabór na wolne stanowisko specjalisty ds. świadczeń rodzinnych
1. Wymiar czasu pracy: 1 etat 2.Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe 2) co najmniej 5 letni staż pracy 3) nieposzlakowana opinia, 4) osoba nie będąca prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne.
3.Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawa z zakresu administracji rządowej i samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z zakresem stanowiska 2) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz programów komputerowych word, exel , 3) kreatywność, odpowiedzialność i zdolności organizatorskie.
4. Zakres wykonywanych zadań: 1. ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych i do zaliczki alimentacyjnej w indywidualnych przypadkach; 2. przyjmowanie wniosków o wypłatę świadczeń rodzinnych i zaliczki alimentacyjnej wraz z niezbędną dokumentacją; 3. stała współpraca z komornikami w sprawach o egzekucję alimentów od dłużników ; 4. prowadzenie niezbędnej dokumentacji; 5. opracowywanie indywidualnych wniosków i przygotowywanie do podjęcia decyzji administracyjnych; 6. prowadzenie dokumentacji ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych z zakresu świadczeń rodzinnych ; 7. ochrona danych osobowych w systemie informatycznym, a w szczególności przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych oraz przeciwdziałanie w przypadku wykrycia naruszeń zabezpieczeń systemu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych; 8. przestrzeganie zasad określonych w instrukcji określającej sposób zarządzania systemem informatycznym.
5. Wymagane dokumenty: 1) CV - życiorys z opisem pracy zawodowej, 2) list motywacyjny - z wyszczególnieniem o jakie stanowisko kandydat się ubiega, 3) wypełniony kwestionariusz osobowy, (druk do pobrania na stronie internetowej www.zabrodzie.pl , w Biuletynie Informacji Publicznej GOPS-u lub w pokoju nr 16) 4) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom), 5) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i
|