wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Siedlce

Informacje dotyczące sposobu przyjmowania i załatwiania sprawy

Symbol procedury: KI-GPIB-2
Nazwa procedury: ZGŁOSZENIE ZAMIARU USUNIĘCIA DRZEW
Prawna forma załatwiania: inna forma prawna
Grupa procedur: Wydział Mienia Gminnego, Środowiska, Rolnictwa i Budowy Dróg
Grupa zadań publicznych: Ochrona środowiska
Przynależność do działu administracji: Gospodarka przestrzenna i budownictwo, środowisko / środowisko / ochrony i kształtowania środowiska
Stanowisko pracy na którym realizowana jest procedura: Stanowisko pracy ds. rolnictwa, gospodarki wodnej,i ochrony środowiska i gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dodatkowe:
Karta procedury: Pokaż kartę sprawy
Załączniki

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2016-04-15
Data udostępnienia informacji 2016-04-15