Do stanowiska pracy ds. księgowości budżetowej należy: a) prowadzenie rachunkowości budżetu gminy, funduszy będących w dyspozycji rady, oraz obsługi finansowo - księgowej Urzędu, b) sporządzenie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i gospodarki pozabudżetowej, oraz sprawozdań statystycznych z zakresu działalności, c) rozliczanie i przekazywanie właściwym wierzycielom udziałów części wpływów i opłat, d) finansowanie zadań z zakresu kultury i sztuki, kultury fizycznej i oświaty, e) prowadzenie księgowości zakładów budżetowych, f) prowadzenie spraw związanych z finansowaniem budów, remontów, eksploatacją pomieszczeń straży pożarnych, zakupu sprzętu i wyposażenia jednostek OSP, g) gospodarowanie środkami rzeczowymi, h) prowadzenie ksiąg środków trwałych, przedmiotów nietrwałych i materiałów, i) rozliczanie inwentaryzacji j) sporządzanie listy płac pracowników i prowadzenie kart wynagrodzeń, k) obsługa finansowa samorządów,
|