- przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami i stanowiskami pracy materiałów dotyczących projektów uchwał rady, jej komisji na posiedzenia i obrady tych organów,
- prowadzenie rejestrów i przechowywanie uchwał, podejmowanych przez organy powiatu,
- przekazywanie korespondencji do i od rady, oraz jej komisji,
- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań posiedzeń i spotkań rady i jej komisji,
- opracowywanie projektów trybu pracy komisji, oraz jej zmian,
- koordynowanie zakupu materiałów oraz wyposażenia biura rady,
- wykonywanie innych zadań na polecenie przewodniczącego rady i starosty,
- przekazywanie uchwał rady do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego,
- umieszczanie w biuletynie informacji publicznej informacji z zakresu funkcjonowania rady, w tym oświadczeń majątkowych radnych,
- przekazywanie organom nadzoru uchwał Rady,
- opracowanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej organów,
- udostępnianie obywatelom protokółów i uchwał z posiedzeń Rady i Komisji Rady,
- udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego,
- przekazywanie do aktualizacji uchwał rady, wniosków komisji i interpelacji radnych do zarządu powiatu,
- prowadzenie ewidencji składów osobowych rady, komisji i klubów radnych.
|