- przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami i stanowiskami pracy materiałów dotyczących projektów uchwał zarządu oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady,
- przekazywanie korespondencji do i od zarządu,
- obsługa narad i spotkań starosty,
- opracowywanie projektów regulaminu zarządu i zmian do niego,
- obsługa organizacyjna posiedzeń zarządu , prowadzenie dokumentacji z zakresu działania zarządu powiatu,
- opracowywanie informacji i analiz na posiedzenia zarządu, stosownie do planowanej tematyki obrad,
- sporządzanie protokołów z posiedzeń,
- prowadzenie rejestru uchwał zarządu i przekazywanie ich do właściwych jednostek organizacyjnych celem realizacji,
- zamieszczanie materiałów związanych z zarządem na stronach Biuletynu Informacji Publicznej,
- przeprowadzanie przetargu na materiały biurowe,
- przygotowywanie dokumentacji archiwalnej kat.A i dokumentacji niearchiwalnej kat. B do archiwum zakładowego,
- prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
- obsługa administracyjno biurowa sekretariatu Starosty i Wicestarosty,
- prowadzenie kalendarium pracy i spotkań Starosty,
- przyjmowanie , rozdzielanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie właściwych ewidencji,
- zaopatrywanie starostwa w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe
i kancelaryjne. - obsługa centrali telefonicznej i faxu.
|