1. planowanie, nadzór i rozliczanie rzeczowo-finansowe inwestycji gminnych, 2. planowanie i prowadzenie spraw związanych z remontami obiektów stanowiących mienie komunalne gminy, a w szczególności: a. sprawuje nadzór nad prowadzonymi remontami, b. zapewnia zaopatrzenie materiałowe prowadzonych robót i ich rozliczanie, 3. planowanie remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów, 4. prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych przez Urząd, w szczególności; a) prowadzenie rejestru zgłoszonych zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, czuwanie nad jej prawidłowym przebiegiem, b) dokonywania wyboru trybu zamówienia publicznego, c) przygotowywanie umów z wykonawcami (dostawcami) wyłonionych w trybie postępowań z zamówienia publicznego, d) prowadzenie rejestru umów wyłonionych w trybie postępowania o zamówienia publiczne w Urzędzie, e) przygotowanie projektów zarządzeń wójta regulujących sprawy organizacyjne w postępowaniu o zamówienia publiczne w Urzędzie, f) prowadzenie tablicy ogłoszeń zamówień publicznych i informacji o wynikach przetargów prowadzonych przez Urząd podawanie informacji na stronie internetowej, 5. przekazywanie drogą elektroniczną Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach. 6. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego, 7. wydawanie informacji o zagospodarowaniu terenu, 8. prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o lokalizacji inwestycji, 9. udostępnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do wglądu oraz wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego, 10. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy, 11. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem planów zagospodarowania przestrzennego, 12. prowadzenie postępowań związanych z przygotowan1. planowanie, nadzór i rozliczanie rzeczowo-finansowe inwestycji gminnych, 2. planowanie i prowadzenie spraw związanych z remontami obiektów stanowiących mienie komunalne gminy, a w szczególności: a. sprawuje nadzór nad prowadzonymi remontami, b. zapewnia zaopatrzenie materiałowe prowadzonych robót i ich rozliczanie, 3. planowanie remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów, 4. prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych przez Urząd, w szczególności; a) prowadzenie rejestru zgłoszonych zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, czuwanie nad jej prawidłowym przebiegiem, b) dokonywania wyboru trybu zamówienia publicznego, c) przygotowywanie umów z wykonawcami (dostawcami) wyłonionych w trybie postępowań z zamówienia publicznego, d) prowadzenie rejestru umów wyłonionych w trybie postępowania o zamówienia publiczne w Urzędzie, e) przygotowanie projektów zarządzeń wójta regulujących sprawy organizacyjne w postępowaniu o zamówienia publiczne w Urzędzie, f) prowadzenie tablicy ogłoszeń zamówień publicznych i informacji o wynikach przetargów prowadzonych przez Urząd podawanie informacji na stronie internetowej, 5. przekazywanie drogą elektroniczną Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach. 6. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego, 7. wydawanie informacji o zagospodarowaniu terenu, 8. prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o lokalizacji inwestycji, 9. udostępnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do wglądu oraz wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego, 10. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy, 11. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem planów zagospodarowania przestrzennego, 12. prowadzenie postępowań związanych z przygotowan1. planowanie, nadzór i rozliczanie rzeczowo-finansowe inwestycji gminnych, 2. planowanie i prowadzenie spraw związanych z remontami obiektów stanowiących mienie komunalne gminy, a w szczególności: a. sprawuje nadzór nad prowadzonymi remontami, b. zapewnia zaopatrzenie materiałowe prowadzonych robót i ich rozliczanie, 3. planowanie remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów, 4. prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych przez Urząd, w szczególności; a) prowadzenie rejestru zgłoszonych zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, czuwanie nad jej prawidłowym przebiegiem, b) dokonywania wyboru trybu zamówienia publicznego, c) przygotowywanie umów z wykonawcami (dostawcami) wyłonionych w trybie postępowań z zamówienia publicznego, d) prowadzenie rejestru umów wyłonionych w trybie postępowania o zamówienia publiczne w Urzędzie, e) przygotowanie projektów zarządzeń wójta regulujących sprawy organizacyjne w postępowaniu o zamówienia publiczne w Urzędzie, f) prowadzenie tablicy ogłoszeń zamówień publicznych i informacji o wynikach przetargów prowadzonych przez Urząd podawanie informacji na stronie internetowej, 5. przekazywanie drogą elektroniczną Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach. 6. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego, 7. wydawanie informacji o zagospodarowaniu terenu, 8. prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o lokalizacji inwestycji, 9. udostępnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do wglądu oraz wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego, 10. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy, 11. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem planów zagospodarowania przestrzennego, 12. prowadzenie postępowań związanych z przygotowan |