1. zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu, zajmuje się planowaniem pracy w Urzędzie, inicjowaniem usprawnień, upowszechnianiem nowoczesnych metod pracy , wdrażaniem postępu technicznego i w tym zakresie: 1) prowadzi nadzór nad dyscypliną pracy w Urzędzie, 2) rozstrzyga w porozumieniu z Burmistrzem sprawy organizacyjne Urzędu, 3) przedstawia Burmistrzowi projekty regulaminu organizacyjnego Urzędu , zmian do regulaminu oraz kontroluje realizację postanowień regulaminu, 4) stwarza warunki dla zgodnego z przepisami prawa funkcjonowania Urzędu, 5) organizuje prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego, zapewnia archiwizowanie dokumentacji Urzędu, w tym: likwidację i przekazywanie dokumentacji archiwalnej do właściwego archiwum państwowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 6) nadzoruje sprawy związane z bezpieczeństwem informacji w Urzędzie (ochrona danych osobowych) w tym: w systemach komputerowych, 7) przyjmuje pisma sądowe i prokuratorskie w przypadku niemożności dostarczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania, 8) organizuje i zapewnia prawidłowy obieg pism i dokumentacji w Urzędzie, 9) nadzoruje przestrzeganie przez pracowników Urzędu zasad instrukcji kancelaryjnej, zarządzeń oraz postanowień Burmistrza i innych przepisów prawa, 10) uczestniczy w sesjach Rady, na zasadach określonych w statucie gminy, 11) nadzoruje sprawy związane z wyborami samorządowymi, parlamentarnymi, prezydenckimi i referendami. 12) rozstrzyga spory kompetencyjne między pracownikami, 2. Do kompetencji Sekretarza w zakresie zleconym przez Burmistrza należy również prowadzenie spraw z zakresu: 1) edukacji publicznej, kultury, promocji środowisk twórczych , sportu, rekreacji i turystyki, 2) ochrony zdrowia , 3) pomocy społecznej , 4) upowszechniania idei samorządowej wśród mieszkańców gminy, 5) współpracy z organizacjami pozarządowymi , 6) współpracy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw, 7) koordynowania działań na rzecz osób niepełnosprawnych. 3. nadzoruje pracę po1. zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu, zajmuje się planowaniem pracy w Urzędzie, inicjowaniem usprawnień, upowszechnianiem nowoczesnych metod pracy , wdrażaniem postępu technicznego i w tym zakresie: 1) prowadzi nadzór nad dyscypliną pracy w Urzędzie, 2) rozstrzyga w porozumieniu z Burmistrzem sprawy organizacyjne Urzędu, 3) przedstawia Burmistrzowi projekty regulaminu organizacyjnego Urzędu , zmian do regulaminu oraz kontroluje realizację postanowień regulaminu, 4) stwarza warunki dla zgodnego z przepisami prawa funkcjonowania Urzędu, 5) organizuje prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego, zapewnia archiwizowanie dokumentacji Urzędu, w tym: likwidację i przekazywanie dokumentacji archiwalnej do właściwego archiwum państwowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 6) nadzoruje sprawy związane z bezpieczeństwem informacji w Urzędzie (ochrona danych osobowych) w tym: w systemach komputerowych, 7) przyjmuje pisma sądowe i prokuratorskie w przypadku niemożności dostarczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania, 8) organizuje i zapewnia prawidłowy obieg pism i dokumentacji w Urzędzie, 9) nadzoruje przestrzeganie przez pracowników Urzędu zasad instrukcji kancelaryjnej, zarządzeń oraz postanowień Burmistrza i innych przepisów prawa, 10) uczestniczy w sesjach Rady, na zasadach określonych w statucie gminy, 11) nadzoruje sprawy związane z wyborami samorządowymi, parlamentarnymi, prezydenckimi i referendami. 12) rozstrzyga spory kompetencyjne między pracownikami, 2. Do kompetencji Sekretarza w zakresie zleconym przez Burmistrza należy również prowadzenie spraw z zakresu: 1) edukacji publicznej, kultury, promocji środowisk twórczych , sportu, rekreacji i turystyki, 2) ochrony zdrowia , 3) pomocy społecznej , 4) upowszechniania idei samorządowej wśród mieszkańców gminy, 5) współpracy z organizacjami pozarządowymi , 6) współpracy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw, 7) koordynowania działań na rzecz osób niepełnosprawnych. 3. nadzoruje pracę po1. zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu, zajmuje się planowaniem pracy w Urzędzie, inicjowaniem usprawnień, upowszechnianiem nowoczesnych metod pracy , wdrażaniem postępu technicznego i w tym zakresie: 1) prowadzi nadzór nad dyscypliną pracy w Urzędzie, 2) rozstrzyga w porozumieniu z Burmistrzem sprawy organizacyjne Urzędu, 3) przedstawia Burmistrzowi projekty regulaminu organizacyjnego Urzędu , zmian do regulaminu oraz kontroluje realizację postanowień regulaminu, 4) stwarza warunki dla zgodnego z przepisami prawa funkcjonowania Urzędu, 5) organizuje prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego, zapewnia archiwizowanie dokumentacji Urzędu, w tym: likwidację i przekazywanie dokumentacji archiwalnej do właściwego archiwum państwowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 6) nadzoruje sprawy związane z bezpieczeństwem informacji w Urzędzie (ochrona danych osobowych) w tym: w systemach komputerowych, 7) przyjmuje pisma sądowe i prokuratorskie w przypadku niemożności dostarczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania, 8) organizuje i zapewnia prawidłowy obieg pism i dokumentacji w Urzędzie, 9) nadzoruje przestrzeganie przez pracowników Urzędu zasad instrukcji kancelaryjnej, zarządzeń oraz postanowień Burmistrza i innych przepisów prawa, 10) uczestniczy w sesjach Rady, na zasadach określonych w statucie gminy, 11) nadzoruje sprawy związane z wyborami samorządowymi, parlamentarnymi, prezydenckimi i referendami. 12) rozstrzyga spory kompetencyjne między pracownikami, 2. Do kompetencji Sekretarza w zakresie zleconym przez Burmistrza należy również prowadzenie spraw z zakresu: 1) edukacji publicznej, kultury, promocji środowisk twórczych , sportu, rekreacji i turystyki, 2) ochrony zdrowia , 3) pomocy społecznej , 4) upowszechniania idei samorządowej wśród mieszkańców gminy, 5) współpracy z organizacjami pozarządowymi , 6) współpracy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw, 7) koordynowania działań na rzecz osób niepełnosprawnych. 3. nadzoruje pracę po
|