1) zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu, 2) racjonalne gospodarowanie etatami i funduszem płac oraz planowanie kosztów utrzymania Urzędu w budżecie miasta, 3) prowadzenie spraw osobowych: a) pracowników Urzędu, b) dyrektorów i kierowników jednostek organizacyjnych, c) prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem pracowników w porozumieniu z Powiatowym Urzędem Pracy w ramach ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu, 4) zapewnienie prawidłowej obsługi petentów przez Urząd, 5) zapewnienie prawidłowych warunków pracy, bhp i bezp. ppoż., 6) prowadzenie kancelarii ogólnej - sekretariatu Burmistrza, 7) prowadzenie archiwum Urzędu, 8) prowadzenie spraw socjalno-bytowych, 9) prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych Urzędu, 10) nadzór i koordynacja nad wykonywaniem obowiązków przez pracowników obsługi, 11) w uzgodnieniu z Sekretarzem sporządzanie zakresów obowiązków dla pracowników Urzędu,
12) koordynowanie odbywania praktyk uczniowskich w Urzędzie.
|