1) obsługa Rady i jej komisji, a w szczególności: a) prowadzenie sekretariatu Biura, b) protokołowanie sesji Rady oraz posiedzeń komisji Rady, c) ewidencjonowanie uchwał Rady i przekazywanie ich do realizacji, d) prowadzenie rejestru wniosków komisji Rady i interpelacji oraz zapytań radnych Rady, kierowanych do Burmistrza, e) prowadzenie ewidencji radnych Rady, 2) zawiadamianie zainteresowanych jednostek o tematach wynikających z planów pracy komisji należących do ich kompetencji, 3) przygotowywanie i kompletowanie materiałów na posiedzenia komisji, 4) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem przez radnych Rady skarg i wniosków mieszkańców miasta, 5) sporządzanie sprawozdań statystycznych z działalności Rady, 6) wykonywanie zleconych czynności związanych z wyborami do parlamentu i samorządu gminnego, 7) organizowanie i obsługa narad organizowanych przez Przewodniczącego Rady Miasta lub jego Wiceprzewodniczących, 8) współudział w prowadzeniu Biuletynu Informacji Publicznej
|