wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Miasta Pruszcz Gdański

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Audytor wewnętrzny
Nazwa skrócona:
Symbol: AW
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Miasta Pruszcz Gdański
Grunwaldzka
Pruszcz Gdański 83-000
Komórka nadrzędna merytorycznie: Burmistrz Pruszcza Gdańskiego
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Burmistrz Pruszcza Gdańskiego
Dni i godziny pracy: w godzinach pracy Urzędu
Dni i godziny przyjmowania interesantów:

 Przedmiot działania i kompetencje:

Do zadań Audytora wewnętrznego (AW) należy niezależne i obiektywne prowadzanie audytu wewnętrznego zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi w zakresie audytu, standardami profesjonalnej praktyki audytu wewnętrznego, oraz innymi wewnętrznymi aktami prawnymi dotyczącymi funkcjonowania audytu wewnętrznego.
Zadania wykonywane na stanowisku obejmują:
1) systematyczną ocenę w szczególności adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej, której celem jest zapewnienie w szczególności:
a) zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,
b) skuteczności i efektywności działania,
c) wiarygodności sprawozdań,
d) ochrony zasobów,
e) przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,
f) efektywności i skuteczności przepływu informacji,
g) zarządzania ryzykiem,
2) wykonywanie czynności doradczych na wniosek Burmistrza lub z własnej
inicjatywy w zakresie uzgodnionym z Burmistrzem,
3) przeprowadzanie czynności sprawdzających,
4) przygotowywanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań zapewniających,
w tym opracowywanie stosownych wniosków i zaleceń,
5) monitorowanie wykonania wniosków i zaleceń oraz ocena ich efektywności,
6) przygotowywanie rocznych planów audytu wewnętrznego na podstawie
przeprowadzonej analizy ryzyka,
7) sporządzanie sprawozdań z wykonania rocznych planów audytu
wewnętrznego.

 Kadra kierownicza:

 Stanowiska pracy:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2006-05-05
Data udostępnienia informacji 2006-05-05