1) realizacja zadań wspólnych referatów wynikających z ß 6 REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZ DU MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI, 2) prowadzenie i załatwianie spraw wynikających z ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, dotyczących w szczególności: a) założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, b) projektów planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian, c) ustalania warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, d) opinii w sprawie zgodności podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego, 3) prowadzenie spraw związanych z kompleksową koordynacją zadań z zakresu rozwoju społeczno - gospodarczego miasta: a) opracowywanie w porozumieniu z właściwymi jednostkami gospodarczymi, kompleksowych projektów i planów rozwoju miasta w poszczególnych dziedzinach gospodarki miejskiej, b) opracowywanie syntetycznych ocen i analiz realizacji programów rozwoju miasta, c) poszukiwanie inwestorów do realizacji fragmentów miasta wynikających z planu rozwoju miasta w oparciu o przeprowadzoną analizę wykonalności, 4) przygotowywanie nowych terenów dla obsługi usługowo-handlowej poszczególnych osiedli oraz całego miasta, 5) kształtowanie układu komunikacyjnego miasta oraz wprowadzanie rezerw terenowych dla jego przyszłościowego przebiegu, 6) kontrola urbanistyczno-architektoniczna nad prawidłowym kształtowaniem zagospodarowania i zabudowy miasta, stref ochronnych i terenów zielonych, 7) wnioskowanie, opiniowanie i programowanie rozwiązań komunikacyjnych układu drogowego miasta, 8) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłaty planistycznej, 9) dokonywanie uzgodnień merytorycznych projektów inwestycyjnych w zakresie zagadnień realizowanych przez Referat Planowania i Rozwoju, 10)prowadzenie nadzoru merytorycznego nad realizacją projektów inwestycyjnych w zakresie zagadnień realizowanych przez Referat Planowania i Rozwoju, 11)podejmowanie działań mających na celu kształtowanie zabudowy Pruszcza Gdańskiego pod wzgl1) realizacja zadań wspólnych referatów wynikających z ß 6 REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZ DU MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI, 2) prowadzenie i załatwianie spraw wynikających z ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, dotyczących w szczególności: a) założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, b) projektów planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian, c) ustalania warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, d) opinii w sprawie zgodności podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego, 3) prowadzenie spraw związanych z kompleksową koordynacją zadań z zakresu rozwoju społeczno - gospodarczego miasta: a) opracowywanie w porozumieniu z właściwymi jednostkami gospodarczymi, kompleksowych projektów i planów rozwoju miasta w poszczególnych dziedzinach gospodarki miejskiej, b) opracowywanie syntetycznych ocen i analiz realizacji programów rozwoju miasta, c) poszukiwanie inwestorów do realizacji fragmentów miasta wynikających z planu rozwoju miasta w oparciu o przeprowadzoną analizę wykonalności, 4) przygotowywanie nowych terenów dla obsługi usługowo-handlowej poszczególnych osiedli oraz całego miasta, 5) kształtowanie układu komunikacyjnego miasta oraz wprowadzanie rezerw terenowych dla jego przyszłościowego przebiegu, 6) kontrola urbanistyczno-architektoniczna nad prawidłowym kształtowaniem zagospodarowania i zabudowy miasta, stref ochronnych i terenów zielonych, 7) wnioskowanie, opiniowanie i programowanie rozwiązań komunikacyjnych układu drogowego miasta, 8) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłaty planistycznej, 9) dokonywanie uzgodnień merytorycznych projektów inwestycyjnych w zakresie zagadnień realizowanych przez Referat Planowania i Rozwoju, 10)prowadzenie nadzoru merytorycznego nad realizacją projektów inwestycyjnych w zakresie zagadnień realizowanych przez Referat Planowania i Rozwoju, 11)podejmowanie działań mających na celu kształtowanie zabudowy Pruszcza Gdańskiego pod wzgl1) realizacja zadań wspólnych referatów wynikających z ß 6 REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZ DU MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI, 2) prowadzenie i załatwianie spraw wynikających z ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, dotyczących w szczególności: a) założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, b) projektów planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian, c) ustalania warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, d) opinii w sprawie zgodności podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego, 3) prowadzenie spraw związanych z kompleksową koordynacją zadań z zakresu rozwoju społeczno - gospodarczego miasta: a) opracowywanie w porozumieniu z właściwymi jednostkami gospodarczymi, kompleksowych projektów i planów rozwoju miasta w poszczególnych dziedzinach gospodarki miejskiej, b) opracowywanie syntetycznych ocen i analiz realizacji programów rozwoju miasta, c) poszukiwanie inwestorów do realizacji fragmentów miasta wynikających z planu rozwoju miasta w oparciu o przeprowadzoną analizę wykonalności, 4) przygotowywanie nowych terenów dla obsługi usługowo-handlowej poszczególnych osiedli oraz całego miasta, 5) kształtowanie układu komunikacyjnego miasta oraz wprowadzanie rezerw terenowych dla jego przyszłościowego przebiegu, 6) kontrola urbanistyczno-architektoniczna nad prawidłowym kształtowaniem zagospodarowania i zabudowy miasta, stref ochronnych i terenów zielonych, 7) wnioskowanie, opiniowanie i programowanie rozwiązań komunikacyjnych układu drogowego miasta, 8) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłaty planistycznej, 9) dokonywanie uzgodnień merytorycznych projektów inwestycyjnych w zakresie zagadnień realizowanych przez Referat Planowania i Rozwoju, 10)prowadzenie nadzoru merytorycznego nad realizacją projektów inwestycyjnych w zakresie zagadnień realizowanych przez Referat Planowania i Rozwoju, 11)podejmowanie działań mających na celu kształtowanie zabudowy Pruszcza Gdańskiego pod wzgl |