wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Miasta Pruszcz Gdański

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Gospodarki Terenami
Symbol stanowiska:
Nazwa stanowiska: Kierownik Referatu

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1) prowadzenie gospodarki nieruchomościami gminnymi (wydzierżawianie,użyczanie),
2) prowadzenie rejestru budynków,
3) załatwianie spraw z zakresu rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz związanych z
ustalaniem praw do gruntów, wydawanie decyzji podziałowych,
4) nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom i współudział w prowadzeniu ewidencji
nazw ulic,
5) obsługa transakcji zbycia nieruchomości lub ich części, w tym sprzedaż mieszkań
komunalnych, wyliczanie i regulacja udziałów w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych
z udziałem gminy,
6) przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów na zbywanie mienia gminy
( nieruchomości, ruchomości i inne),
7) poszukiwanie inwestorów oraz promocja miasta w zakresie zagospodarowania terenów
miejskich poprzez realizację nowych inwestycji,
8) przejmowanie lub przekazywanie gruntów innym właścicielom (Skarb Państwa, osoby
prawne, osoby fizyczne),
9) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gruntami rolnymi i leśnymi zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa,
10) aktualizacja i naliczanie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntu przez osoby
fizyczne i prawne, dokonywanie przypisów,
11) sprzedaż prawa użytkowania wieczystego na rzecz osób fizycznych i prawnych,
przekształcanie prawa użytkowania wieczystego we własność na rzecz osób fizycznych,
12) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do skomunalizowania gruntów Skarbu Państwa,
13) organizowanie i koordynacja prac związanych z wydzielaniem geodezyjnym oraz wycenami
nieruchomości,
14) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem terenów pod budownictwo mieszkaniowe oraz
wszelkiego innego typu, ścisła współpraca w tym zakresie z Referatem Planowania
i Rozwoju,
15) załatwianie spraw z zakresu klasyfikacji gleboznawczej,
16) prowadzenie spraw dotyczących pracowniczych ogrodów działkowych,
17) prowadzenie spraw związanych z parcelacją gruntów oraz rozgraniczeniem nieruchomości,
18) ochrona gruntów rolnych w zakresie wyłącz1) prowadzenie gospodarki nieruchomościami gminnymi (wydzierżawianie,użyczanie),
2) prowadzenie rejestru budynków,
3) załatwianie spraw z zakresu rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz związanych z
ustalaniem praw do gruntów, wydawanie decyzji podziałowych,
4) nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom i współudział w prowadzeniu ewidencji
nazw ulic,
5) obsługa transakcji zbycia nieruchomości lub ich części, w tym sprzedaż mieszkań
komunalnych, wyliczanie i regulacja udziałów w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych
z udziałem gminy,
6) przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów na zbywanie mienia gminy
( nieruchomości, ruchomości i inne),
7) poszukiwanie inwestorów oraz promocja miasta w zakresie zagospodarowania terenów
miejskich poprzez realizację nowych inwestycji,
8) przejmowanie lub przekazywanie gruntów innym właścicielom (Skarb Państwa, osoby
prawne, osoby fizyczne),
9) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gruntami rolnymi i leśnymi zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa,
10) aktualizacja i naliczanie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntu przez osoby
fizyczne i prawne, dokonywanie przypisów,
11) sprzedaż prawa użytkowania wieczystego na rzecz osób fizycznych i prawnych,
przekształcanie prawa użytkowania wieczystego we własność na rzecz osób fizycznych,
12) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do skomunalizowania gruntów Skarbu Państwa,
13) organizowanie i koordynacja prac związanych z wydzielaniem geodezyjnym oraz wycenami
nieruchomości,
14) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem terenów pod budownictwo mieszkaniowe oraz
wszelkiego innego typu, ścisła współpraca w tym zakresie z Referatem Planowania
i Rozwoju,
15) załatwianie spraw z zakresu klasyfikacji gleboznawczej,
16) prowadzenie spraw dotyczących pracowniczych ogrodów działkowych,
17) prowadzenie spraw związanych z parcelacją gruntów oraz rozgraniczeniem nieruchomości,
18) ochrona gruntów rolnych w zakresie wyłącz1) prowadzenie gospodarki nieruchomościami gminnymi (wydzierżawianie,użyczanie),
2) prowadzenie rejestru budynków,
3) załatwianie spraw z zakresu rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz związanych z
ustalaniem praw do gruntów, wydawanie decyzji podziałowych,
4) nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom i współudział w prowadzeniu ewidencji
nazw ulic,
5) obsługa transakcji zbycia nieruchomości lub ich części, w tym sprzedaż mieszkań
komunalnych, wyliczanie i regulacja udziałów w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych
z udziałem gminy,
6) przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów na zbywanie mienia gminy
( nieruchomości, ruchomości i inne),
7) poszukiwanie inwestorów oraz promocja miasta w zakresie zagospodarowania terenów
miejskich poprzez realizację nowych inwestycji,
8) przejmowanie lub przekazywanie gruntów innym właścicielom (Skarb Państwa, osoby
prawne, osoby fizyczne),
9) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gruntami rolnymi i leśnymi zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa,
10) aktualizacja i naliczanie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntu przez osoby
fizyczne i prawne, dokonywanie przypisów,
11) sprzedaż prawa użytkowania wieczystego na rzecz osób fizycznych i prawnych,
przekształcanie prawa użytkowania wieczystego we własność na rzecz osób fizycznych,
12) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do skomunalizowania gruntów Skarbu Państwa,
13) organizowanie i koordynacja prac związanych z wydzielaniem geodezyjnym oraz wycenami
nieruchomości,
14) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem terenów pod budownictwo mieszkaniowe oraz
wszelkiego innego typu, ścisła współpraca w tym zakresie z Referatem Planowania
i Rozwoju,
15) załatwianie spraw z zakresu klasyfikacji gleboznawczej,
16) prowadzenie spraw dotyczących pracowniczych ogrodów działkowych,
17) prowadzenie spraw związanych z parcelacją gruntów oraz rozgraniczeniem nieruchomości,
18) ochrona gruntów rolnych w zakresie wyłącz

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

w godzinach pracy Urzędu

 Procedury załatwiania spraw na stanowisku:

GT/PUŻ PRZEKSZTAŁCENIE PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO W PRAWO WŁASNOŚCI

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 0001-01-01
Data udostępnienia informacji 0001-01-01