1) prowadzenie ksiąg stanu cywilnego urodzeń, małżeństw i zgonów, dla zda-rzeń, które nastąpiły w okręgu jego działania, zgodnie ze szczegółowymi zasadami wynikającymi z przepisów o aktach stanu cywilnego, 2) przyjmowanie oświadczeń woli w zakresie określonym przepisami o aktach stanu cywilnego, 3) prowadzenie całości postępowania administracyjnego w sprawach wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego, 4) przygotowanie i organizacja uroczystości związanych z uhonorowaniem z okazji jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego, 5) realizacja zadań wspólnych referatów wynikających z ß 6 REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZ DU MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI, 6) przestrzeganie obowiązków pracownika wynikających z ß 27 Regulaminu pracy Urzędu Miasta Pruszcz Gdański, stanowiącego załącznik Nr 2 do REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZ DU MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI, 7) wykonywanie poleceń Burmistrza, jego Zastępców oraz Skarbnika i Sekretarza w zakresie ich kompetencji, określonych w Podziale zadań i kompetencji pomiędzy kierownictwem Urzędu , stanowiącym załącznik Nr 1 do REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZ DU MIASTA.
|