do obowiązków Rzecznika Prasowego Burmistrza należy obsługa kierownictwa Urzędu i referatów oraz współpraca ze środkami masowego przekazu, a także odpowiednimi instytucjami, w tym w szczególności:
1) informowanie przedstawicieli środków masowego przekazu o polityce, działalności, programach i zamierzeniach oraz wynikach pracy Burmistrza i Urzędu, a także innych podległych jednostek organizacyjnych,
2) podejmowanie działań zmierzających do należytego wykorzystania publikacji prasowych w pracy Burmistrza, Urzędu i innych podległych jednostek organizacyjnych: udzielanie - w granicach upoważnienia - odpowiedzi na krytykę i interwencję w mass mediach,
3) przygotowywanie projektów odpowiedzi udzielanych bezpośrednio przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Skarbnika i Sekretarza,
4) udzielanie jednostkom organizacyjnym podległym Burmistrzowi pomocy w działalności prasowo-informacyjnej,
5) prowadzenie analiz informacji prasowych, radiowych i telewizyjnych, w szczególności o tematyce związanej z działaniem gminy i dotyczących życia miasta oraz opracowywanie dla Burmistrza zbiorowych analiz publikacji krytycznych, 6) przedstawianie ważniejszych publikacji odpowiednio Burmistrzowi, Zastępcy Burmistrza, Skarbnikowi i Sekretarzowi oraz kierownikom, referatom i samodzielnym stanowisko pracy w Urzędzie, 7) opracowywanie publikacji, przedstawiających stanowisko Urzędu w dyskusjach prasowych, w radiu i telewizji, 8) organizowanie konferencji prasowych na wniosek Burmistrza, 9 realizowanie zadań wspólnych referatów wynikających z ß 6 REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZ DU MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI, 10)przestrzeganie obowiązków pracownika wynikających z ß 27 i ß 28 Regulaminu pracy Urzędu Miasta Pruszcz Gdański, stanowiącego załącznik Nr 2 do REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO URZ DU MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI, 11) wykonywanie poleceń Burmistrza Pruszcza Gdańskiego.
|