wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Szczercowie

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Organizacyjny
Symbol stanowiska: ORG - 2
Nazwa stanowiska: ds. Obsługi Sekretariatu

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

W zakresie obowiązków pracownika należy:

1. Prowadzenie sekretariatu urzędu.
2. Obsługa urządzeń teleinformatycznych.
3. Udzielanie informacji oraz wskazywanie sposobu załatwiania interesantów.
4. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
5. Prowadzenie dziennika wpływu i wyjścia korespondencji.
6. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków.
7. Dokonywanie zakupów materiałów biurowych, prenumeraty, wyposażenia Urzędu, publikacji i druków oraz ich rozdział i rozliczanie z referatami urzędu.
8. Archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw.
9. Planowanie środków finansowych w ramach ustalonego zakresu obowiązków.
10. Czynię Panią odpowiedzialną za wyposażenie znajdujące się w sekretariacie Urzędu.
11. Stanowisko pracy przy znakowaniu pism używa symbolu ORG-2.

Pełnomocnik Wójta w pracach Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
1. Do zadań Pełnomocnika należy:
a) działanie na rzecz tworzenia i wzmacniania lokalnej koalicji trzeźwości, szukanie poparcia dla działań na rzecz zmniejszania rozmiarów problemów alkoholowych,
b) przeprowadzenie analizy problemów alkoholowych i stanu zasobów w dziedzinie ich rozwiązywania na terenie gminy,
c) Przygotowanie z Gminną Komisją i przedkładanie Wójtowi Gminy;
- projektu gminnego programu,
- projektu preliminarza na jego wykonanie,
- projektu sprawozdania z jego wykonania,
d) ogłaszanie i prowadzenie konkursu ofert na wykonanie poszczególnych zadań w ramach gminnego programu,
e) bieżąca koordynacja zadań wynikających z gminnego programu,
f) współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
g) branie udziału w szkoleniach i naradach poświęconych przedmiotowej problematyce,
h) wdrażanie i propagowanie na terenie gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych,
i) bieżący rozwój i wprowadzanie lokalnych inicjatyw z dziedziny rozwiązywania problemów alkoholowych,
j) udział w posiedzeniach Komisji,
k) dokonywanie, rejestrowanie i terminowe rozlW zakresie obowiązków pracownika należy:

1. Prowadzenie sekretariatu urzędu.
2. Obsługa urządzeń teleinformatycznych.
3. Udzielanie informacji oraz wskazywanie sposobu załatwiania interesantów.
4. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
5. Prowadzenie dziennika wpływu i wyjścia korespondencji.
6. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków.
7. Dokonywanie zakupów materiałów biurowych, prenumeraty, wyposażenia Urzędu, publikacji i druków oraz ich rozdział i rozliczanie z referatami urzędu.
8. Archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw.
9. Planowanie środków finansowych w ramach ustalonego zakresu obowiązków.
10. Czynię Panią odpowiedzialną za wyposażenie znajdujące się w sekretariacie Urzędu.
11. Stanowisko pracy przy znakowaniu pism używa symbolu ORG-2.

Pełnomocnik Wójta w pracach Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
1. Do zadań Pełnomocnika należy:
a) działanie na rzecz tworzenia i wzmacniania lokalnej koalicji trzeźwości, szukanie poparcia dla działań na rzecz zmniejszania rozmiarów problemów alkoholowych,
b) przeprowadzenie analizy problemów alkoholowych i stanu zasobów w dziedzinie ich rozwiązywania na terenie gminy,
c) Przygotowanie z Gminną Komisją i przedkładanie Wójtowi Gminy;
- projektu gminnego programu,
- projektu preliminarza na jego wykonanie,
- projektu sprawozdania z jego wykonania,
d) ogłaszanie i prowadzenie konkursu ofert na wykonanie poszczególnych zadań w ramach gminnego programu,
e) bieżąca koordynacja zadań wynikających z gminnego programu,
f) współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
g) branie udziału w szkoleniach i naradach poświęconych przedmiotowej problematyce,
h) wdrażanie i propagowanie na terenie gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych,
i) bieżący rozwój i wprowadzanie lokalnych inicjatyw z dziedziny rozwiązywania problemów alkoholowych,
j) udział w posiedzeniach Komisji,
k) dokonywanie, rejestrowanie i terminowe rozlW zakresie obowiązków pracownika należy:

1. Prowadzenie sekretariatu urzędu.
2. Obsługa urządzeń teleinformatycznych.
3. Udzielanie informacji oraz wskazywanie sposobu załatwiania interesantów.
4. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
5. Prowadzenie dziennika wpływu i wyjścia korespondencji.
6. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków.
7. Dokonywanie zakupów materiałów biurowych, prenumeraty, wyposażenia Urzędu, publikacji i druków oraz ich rozdział i rozliczanie z referatami urzędu.
8. Archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw.
9. Planowanie środków finansowych w ramach ustalonego zakresu obowiązków.
10. Czynię Panią odpowiedzialną za wyposażenie znajdujące się w sekretariacie Urzędu.
11. Stanowisko pracy przy znakowaniu pism używa symbolu ORG-2.

Pełnomocnik Wójta w pracach Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
1. Do zadań Pełnomocnika należy:
a) działanie na rzecz tworzenia i wzmacniania lokalnej koalicji trzeźwości, szukanie poparcia dla działań na rzecz zmniejszania rozmiarów problemów alkoholowych,
b) przeprowadzenie analizy problemów alkoholowych i stanu zasobów w dziedzinie ich rozwiązywania na terenie gminy,
c) Przygotowanie z Gminną Komisją i przedkładanie Wójtowi Gminy;
- projektu gminnego programu,
- projektu preliminarza na jego wykonanie,
- projektu sprawozdania z jego wykonania,
d) ogłaszanie i prowadzenie konkursu ofert na wykonanie poszczególnych zadań w ramach gminnego programu,
e) bieżąca koordynacja zadań wynikających z gminnego programu,
f) współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
g) branie udziału w szkoleniach i naradach poświęconych przedmiotowej problematyce,
h) wdrażanie i propagowanie na terenie gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych,
i) bieżący rozwój i wprowadzanie lokalnych inicjatyw z dziedziny rozwiązywania problemów alkoholowych,
j) udział w posiedzeniach Komisji,
k) dokonywanie, rejestrowanie i terminowe rozl

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

Poniedziałek - Piątek od 8:00 do 16:00
Wt. 9:00 - 17:00

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Agnieszka Szubert
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Agnieszka Szubert
Data wytworzenia informacji 2004-04-01
Data udostępnienia informacji 2004-04-01