W zakresie obowiązków pracownika należy:
1. Prowadzenie sekretariatu urzędu. 2. Obsługa urządzeń teleinformatycznych. 3. Udzielanie informacji oraz wskazywanie sposobu załatwiania interesantów. 4. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. 5. Prowadzenie dziennika wpływu i wyjścia korespondencji. 6. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków. 7. Dokonywanie zakupów materiałów biurowych, prenumeraty, wyposażenia Urzędu, publikacji i druków oraz ich rozdział i rozliczanie z referatami urzędu. 8. Archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw. 9. Planowanie środków finansowych w ramach ustalonego zakresu obowiązków. 10. Czynię Panią odpowiedzialną za wyposażenie znajdujące się w sekretariacie Urzędu. 11. Stanowisko pracy przy znakowaniu pism używa symbolu ORG-2.
Pełnomocnik Wójta w pracach Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 1. Do zadań Pełnomocnika należy: a) działanie na rzecz tworzenia i wzmacniania lokalnej koalicji trzeźwości, szukanie poparcia dla działań na rzecz zmniejszania rozmiarów problemów alkoholowych, b) przeprowadzenie analizy problemów alkoholowych i stanu zasobów w dziedzinie ich rozwiązywania na terenie gminy, c) Przygotowanie z Gminną Komisją i przedkładanie Wójtowi Gminy; - projektu gminnego programu, - projektu preliminarza na jego wykonanie, - projektu sprawozdania z jego wykonania, d) ogłaszanie i prowadzenie konkursu ofert na wykonanie poszczególnych zadań w ramach gminnego programu, e) bieżąca koordynacja zadań wynikających z gminnego programu, f) współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, g) branie udziału w szkoleniach i naradach poświęconych przedmiotowej problematyce, h) wdrażanie i propagowanie na terenie gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych, i) bieżący rozwój i wprowadzanie lokalnych inicjatyw z dziedziny rozwiązywania problemów alkoholowych, j) udział w posiedzeniach Komisji, k) dokonywanie, rejestrowanie i terminowe rozlW zakresie obowiązków pracownika należy:
1. Prowadzenie sekretariatu urzędu. 2. Obsługa urządzeń teleinformatycznych. 3. Udzielanie informacji oraz wskazywanie sposobu załatwiania interesantów. 4. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. 5. Prowadzenie dziennika wpływu i wyjścia korespondencji. 6. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków. 7. Dokonywanie zakupów materiałów biurowych, prenumeraty, wyposażenia Urzędu, publikacji i druków oraz ich rozdział i rozliczanie z referatami urzędu. 8. Archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw. 9. Planowanie środków finansowych w ramach ustalonego zakresu obowiązków. 10. Czynię Panią odpowiedzialną za wyposażenie znajdujące się w sekretariacie Urzędu. 11. Stanowisko pracy przy znakowaniu pism używa symbolu ORG-2.
Pełnomocnik Wójta w pracach Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 1. Do zadań Pełnomocnika należy: a) działanie na rzecz tworzenia i wzmacniania lokalnej koalicji trzeźwości, szukanie poparcia dla działań na rzecz zmniejszania rozmiarów problemów alkoholowych, b) przeprowadzenie analizy problemów alkoholowych i stanu zasobów w dziedzinie ich rozwiązywania na terenie gminy, c) Przygotowanie z Gminną Komisją i przedkładanie Wójtowi Gminy; - projektu gminnego programu, - projektu preliminarza na jego wykonanie, - projektu sprawozdania z jego wykonania, d) ogłaszanie i prowadzenie konkursu ofert na wykonanie poszczególnych zadań w ramach gminnego programu, e) bieżąca koordynacja zadań wynikających z gminnego programu, f) współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, g) branie udziału w szkoleniach i naradach poświęconych przedmiotowej problematyce, h) wdrażanie i propagowanie na terenie gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych, i) bieżący rozwój i wprowadzanie lokalnych inicjatyw z dziedziny rozwiązywania problemów alkoholowych, j) udział w posiedzeniach Komisji, k) dokonywanie, rejestrowanie i terminowe rozlW zakresie obowiązków pracownika należy:
1. Prowadzenie sekretariatu urzędu. 2. Obsługa urządzeń teleinformatycznych. 3. Udzielanie informacji oraz wskazywanie sposobu załatwiania interesantów. 4. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. 5. Prowadzenie dziennika wpływu i wyjścia korespondencji. 6. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków. 7. Dokonywanie zakupów materiałów biurowych, prenumeraty, wyposażenia Urzędu, publikacji i druków oraz ich rozdział i rozliczanie z referatami urzędu. 8. Archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw. 9. Planowanie środków finansowych w ramach ustalonego zakresu obowiązków. 10. Czynię Panią odpowiedzialną za wyposażenie znajdujące się w sekretariacie Urzędu. 11. Stanowisko pracy przy znakowaniu pism używa symbolu ORG-2.
Pełnomocnik Wójta w pracach Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. 1. Do zadań Pełnomocnika należy: a) działanie na rzecz tworzenia i wzmacniania lokalnej koalicji trzeźwości, szukanie poparcia dla działań na rzecz zmniejszania rozmiarów problemów alkoholowych, b) przeprowadzenie analizy problemów alkoholowych i stanu zasobów w dziedzinie ich rozwiązywania na terenie gminy, c) Przygotowanie z Gminną Komisją i przedkładanie Wójtowi Gminy; - projektu gminnego programu, - projektu preliminarza na jego wykonanie, - projektu sprawozdania z jego wykonania, d) ogłaszanie i prowadzenie konkursu ofert na wykonanie poszczególnych zadań w ramach gminnego programu, e) bieżąca koordynacja zadań wynikających z gminnego programu, f) współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, g) branie udziału w szkoleniach i naradach poświęconych przedmiotowej problematyce, h) wdrażanie i propagowanie na terenie gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych, i) bieżący rozwój i wprowadzanie lokalnych inicjatyw z dziedziny rozwiązywania problemów alkoholowych, j) udział w posiedzeniach Komisji, k) dokonywanie, rejestrowanie i terminowe rozl |