wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Szczercowie

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Organizacyjny
Symbol stanowiska: ORG - 3
Nazwa stanowiska: ds. Obsługi Rady Gminy

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. Obsługa Rady Gminy, Komisji Rady Gminy, jednostek pomocniczych Gminy oraz Rady Społecznej SPZOZ w Szczercowie
2. Przekazywanie podjętych uchwał i zarządzeń organom nadzoru zgodnie z uregulowaniami prawa.
3. Archiwizacja protokołów, uchwał i innych dokumentów Rady Gminy, Komisji Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy na nośnikach elektronicznych.
4. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczercowie.
5. Przekazywanie kierownikom referatów i jednostek organizacyjnych Gminy aktów prawnych, tj. ustaw, rozporządzeń, uchwał, zarządzeń i innych dotyczących zakresu działania poszczególnych referatów i jednostek.
6. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie promocji Gminy Szczerców.
7. Merytoryczne i terminowe zamieszczanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. Nr 112 poz. 1198 z późn. zm.) w zakresie wymienionym w niniejszym zakresie czynności.
8. Planowanie środków finansowych w ramach ustalonego zakresu obowiązków.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

Poniedziałek - Piątek od 8:00 do 16:00
Wtorek 9:00 -17:00

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Agnieszka Szubert
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Agnieszka Szubert
Data wytworzenia informacji 2004-04-01
Data udostępnienia informacji 2004-04-01