1. Obsługa Rady Gminy, Komisji Rady Gminy, jednostek pomocniczych Gminy oraz Rady Społecznej SPZOZ w Szczercowie 2. Przekazywanie podjętych uchwał i zarządzeń organom nadzoru zgodnie z uregulowaniami prawa. 3. Archiwizacja protokołów, uchwał i innych dokumentów Rady Gminy, Komisji Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy na nośnikach elektronicznych. 4. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczercowie. 5. Przekazywanie kierownikom referatów i jednostek organizacyjnych Gminy aktów prawnych, tj. ustaw, rozporządzeń, uchwał, zarządzeń i innych dotyczących zakresu działania poszczególnych referatów i jednostek. 6. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie promocji Gminy Szczerców. 7. Merytoryczne i terminowe zamieszczanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. Nr 112 poz. 1198 z późn. zm.) w zakresie wymienionym w niniejszym zakresie czynności. 8. Planowanie środków finansowych w ramach ustalonego zakresu obowiązków.
|