1. Opracowywanie projektów aktów prawnych, uruchamiających procedurę uchwalania budżetu gminy.
2. Opracowywanie projektów budżetu gminy i jego zmian.
3. Analiza realizacji budżetu.
4. Czuwanie nad odpowiednimi relacjami pomiędzy realizacją dochodów i wydatków budżetowych przy uwzględnieniu zachowania wskaźników dot. deficytu i długu gminy.
5. Kontrola wydatkowania środków finansowych przyznanych z budżetu gminy w jednostkach organizacyjnych.
6. Prowadzenie księgowości dochodów i wydatków budżetowych.
7. Prowadzenie spraw dotyczących naliczeń podatku VAT.
8. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
9. Prowadzenie księgowości Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,Funduszu Ochrony
Środowiska, Depozytu.
10. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy przy opracowywaniu projektów zmian
planów finansowych w roku budżetowym.
11. Prowadzenie księgowości budżetowej oraz wszelkich urządzeń księgowych, w tym rejestru dochodów budżetowych, kart wydatków oraz analityki do kart rozrachunkowych.
12. Prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i pozabudżetowej.
13. Prowadzenie ewidencji, aktualizacja wyceny oraz umorzeń środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych.
14. Przygotowanie projektu zarządzenia i materiałów do przeprowadzania inwentaryzacji majątku gminy i urzędu oraz jej rozliczanie.
15. Prowadzenie spraw finansowych związanych z umowami najmu lokali użytkowych.
16. Sprawowanie kontroli finansowej jednostek organizacyjnych.
17. Przypis należności i windykacja dochodów:
a) z tytułu czynszu najmu,
b) z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
c) z tytułu przeniesienia prawa własności gruntów komunalnych na rzecz osób fizycznych,
d) z tytułu opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych,
e) z tytułu sprzedaży mienia gminy,
f) z tytułu opłaty za zarząd i użytkowanie gruntu,
18. Sporządzanie deklaracji PFRON - naliczanie i odprowadzanie składek.
19. Rozliczanie z PUP pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac
interwencyjnych.
20. S1. Opracowywanie projektów aktów prawnych, uruchamiających procedurę uchwalania budżetu gminy.
2. Opracowywanie projektów budżetu gminy i jego zmian.
3. Analiza realizacji budżetu.
4. Czuwanie nad odpowiednimi relacjami pomiędzy realizacją dochodów i wydatków budżetowych przy uwzględnieniu zachowania wskaźników dot. deficytu i długu gminy.
5. Kontrola wydatkowania środków finansowych przyznanych z budżetu gminy w jednostkach organizacyjnych.
6. Prowadzenie księgowości dochodów i wydatków budżetowych.
7. Prowadzenie spraw dotyczących naliczeń podatku VAT.
8. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
9. Prowadzenie księgowości Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,Funduszu Ochrony
Środowiska, Depozytu.
10. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy przy opracowywaniu projektów zmian
planów finansowych w roku budżetowym.
11. Prowadzenie księgowości budżetowej oraz wszelkich urządzeń księgowych, w tym rejestru dochodów budżetowych, kart wydatków oraz analityki do kart rozrachunkowych.
12. Prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i pozabudżetowej.
13. Prowadzenie ewidencji, aktualizacja wyceny oraz umorzeń środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych.
14. Przygotowanie projektu zarządzenia i materiałów do przeprowadzania inwentaryzacji majątku gminy i urzędu oraz jej rozliczanie.
15. Prowadzenie spraw finansowych związanych z umowami najmu lokali użytkowych.
16. Sprawowanie kontroli finansowej jednostek organizacyjnych.
17. Przypis należności i windykacja dochodów:
a) z tytułu czynszu najmu,
b) z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
c) z tytułu przeniesienia prawa własności gruntów komunalnych na rzecz osób fizycznych,
d) z tytułu opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych,
e) z tytułu sprzedaży mienia gminy,
f) z tytułu opłaty za zarząd i użytkowanie gruntu,
18. Sporządzanie deklaracji PFRON - naliczanie i odprowadzanie składek.
19. Rozliczanie z PUP pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac
interwencyjnych.
20. S1. Opracowywanie projektów aktów prawnych, uruchamiających procedurę uchwalania budżetu gminy.
2. Opracowywanie projektów budżetu gminy i jego zmian.
3. Analiza realizacji budżetu.
4. Czuwanie nad odpowiednimi relacjami pomiędzy realizacją dochodów i wydatków budżetowych przy uwzględnieniu zachowania wskaźników dot. deficytu i długu gminy.
5. Kontrola wydatkowania środków finansowych przyznanych z budżetu gminy w jednostkach organizacyjnych.
6. Prowadzenie księgowości dochodów i wydatków budżetowych.
7. Prowadzenie spraw dotyczących naliczeń podatku VAT.
8. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
9. Prowadzenie księgowości Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,Funduszu Ochrony
Środowiska, Depozytu.
10. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy przy opracowywaniu projektów zmian
planów finansowych w roku budżetowym.
11. Prowadzenie księgowości budżetowej oraz wszelkich urządzeń księgowych, w tym rejestru dochodów budżetowych, kart wydatków oraz analityki do kart rozrachunkowych.
12. Prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i pozabudżetowej.
13. Prowadzenie ewidencji, aktualizacja wyceny oraz umorzeń środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych.
14. Przygotowanie projektu zarządzenia i materiałów do przeprowadzania inwentaryzacji majątku gminy i urzędu oraz jej rozliczanie.
15. Prowadzenie spraw finansowych związanych z umowami najmu lokali użytkowych.
16. Sprawowanie kontroli finansowej jednostek organizacyjnych.
17. Przypis należności i windykacja dochodów:
a) z tytułu czynszu najmu,
b) z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
c) z tytułu przeniesienia prawa własności gruntów komunalnych na rzecz osób fizycznych,
d) z tytułu opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych,
e) z tytułu sprzedaży mienia gminy,
f) z tytułu opłaty za zarząd i użytkowanie gruntu,
18. Sporządzanie deklaracji PFRON - naliczanie i odprowadzanie składek.
19. Rozliczanie z PUP pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac
interwencyjnych.
20. S1. Opracowywanie projektów aktów prawnych, uruchamiających procedurę uchwalania budżetu gminy.
2. Opracowywanie projektów budżetu gminy i jego zmian.
3. Analiza realizacji budżetu.
4. Czuwanie nad odpowiednimi relacjami pomiędzy realizacją dochodów i wydatków budżetowych przy uwzględnieniu zachowania wskaźników dot. deficytu i długu gminy.
5. Kontrola wydatkowania środków finansowych przyznanych z budżetu gminy w jednostkach organizacyjnych.
6. Prowadzenie księgowości dochodów i wydatków budżetowych.
7. Prowadzenie spraw dotyczących naliczeń podatku VAT.
8. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
9. Prowadzenie księgowości Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,Funduszu Ochrony
Środowiska, Depozytu.
10. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy przy opracowywaniu projektów zmian
planów finansowych w roku budżetowym.
11. Prowadzenie księgowości budżetowej oraz wszelkich urządzeń księgowych, w tym rejestru dochodów budżetowych, kart wydatków oraz analityki do kart rozrachunkowych.
12. Prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i pozabudżetowej.
13. Prowadzenie ewidencji, aktualizacja wyceny oraz umorzeń środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych.
14. Przygotowanie projektu zarządzenia i materiałów do przeprowadzania inwentaryzacji majątku gminy i urzędu oraz jej rozliczanie.
15. Prowadzenie spraw finansowych związanych z umowami najmu lokali użytkowych.
16. Sprawowanie kontroli finansowej jednostek organizacyjnych.
17. Przypis należności i windykacja dochodów:
a) z tytułu czynszu najmu,
b) z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
c) z tytułu przeniesienia prawa własności gruntów komunalnych na rzecz osób fizycznych,
d) z tytułu opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych,
e) z tytułu sprzedaży mienia gminy,
f) z tytułu opłaty za zarząd i użytkowanie gruntu,
18. Sporządzanie deklaracji PFRON - naliczanie i odprowadzanie składek.
19. Rozliczanie z PUP pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac
interwencyjnych.
20. S