wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Ruścu. Uwaga! Strona została przeniesiona do archiwum. Nowy adres strony: www.bip.rusiec.pl

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat finansowy
Symbol stanowiska: FN
Nazwa stanowiska: Stanowisko ds. budżetowych

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. dekretowanie dokumentów i prowadzenie księgowości syntetycznej jednostki, inwestycji i funduszy,
2. prowadzenie rachunkowości analitycznej jednostki oraz analityki kosztów inwestycji,
3. uzgadnianie kont rozrachunkowych,
4. sporządzanie miesięcznych sprawozdań z wydatków i kosztów jednostki i przedkładanie Skarbnikowi Gminy do dnia 10-ego każdego m-ca za miniony miesiąc,
5. sporządzanie kwartalnych sprawozdań statystycznych dotyczących płac jednostki,
6. rozliczanie finansowe z Powiatowym Urzędem Pracy w Bełchatowie kosztów wynagrodzeń pracowników wykonujących pracę w ramach robót publicznych, prac interwencyjnych i absolwentów w celu refundacji części wynagrodzeń, sporządzanie list płac z zakresu osobowego funduszu płac oraz innych list na podstawie otrzymanych dokumentów,
7. prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników i sporządzanie rocznej informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczek na podatek dochodowy,
8. prowadzenie rozliczeń z ZUS w zakresie ubezpieczeń pracowników i innych rozrachunków publiczno-prawnych z działu wynagrodzeń ,sporządzanie obowiązujących deklaracji i przelewów,
9. dekretowanie dokumentów i prowadzenie księgowości analitycznej GOK i uzgadnianie z kontami księgowości syntetycznej,
10. prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dochodów budżetu gminy organu finansowego i przedkładanie miesięcznych sprawozdań Skarbnikowi Gminy do dnia 10-go każdego miesiąca za miesiąc miniony,
11. przedkładanie kwartalnych sprawozdań finansowych GOK ,Skarbnikowi Gminy do dnia 10-go miesiąca po upływie każdego kwartału,
12. sporządzanie kwartalnych sprawozdań statystycznych dotyczących płac pracowników UG i GOK,
13. prowadzenie ewidencji sprzętu znajdującego się w posiadaniu urzędu /księga inwentarzowa/,
14. prowadzenie ksiąg materiałów inwentarzowych GOK, bibliotek, OSP, hydroforni,
15. prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie umorzenia, dokonywanie rozliczeń inwentaryzacji.

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2004-07-07
Data udostępnienia informacji 2004-07-07