wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Ruścu. Uwaga! Strona została przeniesiona do archiwum. Nowy adres strony: www.bip.rusiec.pl

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat finansowy
Symbol stanowiska: RF
Nazwa stanowiska: stanowisko ds podatkowych

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. Prowadzenie rachunkowości zobowiązań pieniężnych od osób fizycznych i prawnych oraz podatków i opłat lokalnych.
2. Prowadzenie egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych w granicach uprawnień.
3. Wypisywanie w kwitariuszach K-103 dowodów wpłaty (pokwitowań) do kasy Urzędu Gminy.
4. Sporządzanie naliczeń za inkaso zobowiązań pieniężnych dla sołtysów.
5. Sporządzanie rejestru przypisu podatku od środków transportowych.
6. Przedkładanie Skarbnikowi Gminy kwartalnych sprawozdań o przypisach, wpływach i zaległościach w zakresie poszczególnych podatków i podatników do 15-go każdego miesiąca po upływie kwartału (po uprzednim uzgodnieniu wpływów z inspektorem ds. budżetowych.
7. Wydawanie zaświadczeń o zaległościach podatkowych.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2004-07-07
Data udostępnienia informacji 2004-07-07