wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Ruścu. Uwaga! Strona została przeniesiona do archiwum. Nowy adres strony: www.bip.rusiec.pl

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat inwestycji, budownictwa i gospodarki gruntami
Symbol stanowiska: GB
Nazwa stanowiska: stanowisko ds. zamówień publicznych

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1/przygotowywanie dokumentów związanych z udzieleniem zamówienia publicznego na dostawy, usługi oraz roboty budowlane.
2/sprawowanie obsługi technicznej i biurowej Komisji Przetargowej w przypadku posiedzenia dotyczącego udzielenia zamówienia publicznego.
3/przygotowywanie projektów umów na wykonanie zamówienia publicznego.
4/kompletowanie dokumentacji związanej z wyborem trybu zamówienia dokonanego przez wójta.
5/ewidencjonowanie zamówień publicznych udzielanych na dostawy, usługi i roboty budowlane.
6/koordynowanie prac w Urzędzie, związanych z wykonywaniem przez Gminę Rusiec zamówień publicznych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych.

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2004-07-07
Data udostępnienia informacji 2004-07-07