wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Ruścu. Uwaga! Strona została przeniesiona do archiwum. Nowy adres strony: www.bip.rusiec.pl

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat organizacyjny
Symbol stanowiska: OR5
Nazwa stanowiska: stanowisko ds. organizacyjnych

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1/ kierowanie obiegiem dokumentów i pism kierowanych do urzędu,
2/ organizacja załatwiania skarg, wniosków i listów obywateli, a zwłaszcza:
- prowadzenie zbiorczych ewidencji skarg, wniosków i listów wpływających do Wójta i urzędu oraz przekazywanie ich referatom celem załatwienia,
- przyjmowanie interesantów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Wójta,
- organizacja przyjęć interesantów przez Wójta,
- kontrola terminowego załatwienia skarg i wniosków oraz listów obywateli przez referaty i jednostki podporządkowane Radzie Gminy i opracowywanie zbiorczych okresowych analiz i sprawozdań o sposobie realizacji skarg i wniosków,
4/ pomoc w przygotowaniu materiałów na sesję Rady gminy i jej komisji,
5/ prowadzenie archiwum zakładowego,
6/ prowadzenie spraw związanych z nadzorowaniem działalności Ochotniczych Straży pożarnych na terenie gminy oraz rozliczanie z zakupionego paliwa OSP, wydawanie kart drogowych dla samochodów OSP i kart pracy motopompy.
W zakresie spraw kadrowych i socjalnych pracowników.
1/ sprawy kadrowe i szkoleniowe pracowników urzędu oraz kierowników jednostek podporządkowanych radzie, powołanych przez Wójta a w szczególności:
- gospodarowanie wspólnie ze Skarbnikiem gminy etatami i funduszem wynagrodzeń oraz nadzór nad ruchem kadr w gminie,
- sprawy osobowe kierowników jednostek podporządkowanych radzie gminy,
- załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem z pracy pracowników,
- organizacja prac związanych z okresowym przeglądem kadrowym i oceną kwalifikacyjną pracowników,
- załatwianie spraw rentowych i emerytalnych pracowników,
- sprawy płacowe pracowników, w tym nagrody jubileuszowe, specjalne, dodatki za staże dodatki służbowe i dodatki funkcyjne,
- kompletowanie dokumentów niezbędnych do ustalenia prawa do rocznej nagrody z zakładowego funduszu nagród,
- prowadzenie rocznych kart ewidencji obecności w pracy i rozliczanie urlopów,
- szkolenie i dokształcanie zawodowe pracowników w urzędzie,
- prowadzenie akt osobowych byłych pracowników,
- 1/ kierowanie obiegiem dokumentów i pism kierowanych do urzędu,
2/ organizacja załatwiania skarg, wniosków i listów obywateli, a zwłaszcza:
- prowadzenie zbiorczych ewidencji skarg, wniosków i listów wpływających do Wójta i urzędu oraz przekazywanie ich referatom celem załatwienia,
- przyjmowanie interesantów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Wójta,
- organizacja przyjęć interesantów przez Wójta,
- kontrola terminowego załatwienia skarg i wniosków oraz listów obywateli przez referaty i jednostki podporządkowane Radzie Gminy i opracowywanie zbiorczych okresowych analiz i sprawozdań o sposobie realizacji skarg i wniosków,
4/ pomoc w przygotowaniu materiałów na sesję Rady gminy i jej komisji,
5/ prowadzenie archiwum zakładowego,
6/ prowadzenie spraw związanych z nadzorowaniem działalności Ochotniczych Straży pożarnych na terenie gminy oraz rozliczanie z zakupionego paliwa OSP, wydawanie kart drogowych dla samochodów OSP i kart pracy motopompy.
W zakresie spraw kadrowych i socjalnych pracowników.
1/ sprawy kadrowe i szkoleniowe pracowników urzędu oraz kierowników jednostek podporządkowanych radzie, powołanych przez Wójta a w szczególności:
- gospodarowanie wspólnie ze Skarbnikiem gminy etatami i funduszem wynagrodzeń oraz nadzór nad ruchem kadr w gminie,
- sprawy osobowe kierowników jednostek podporządkowanych radzie gminy,
- załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem z pracy pracowników,
- organizacja prac związanych z okresowym przeglądem kadrowym i oceną kwalifikacyjną pracowników,
- załatwianie spraw rentowych i emerytalnych pracowników,
- sprawy płacowe pracowników, w tym nagrody jubileuszowe, specjalne, dodatki za staże dodatki służbowe i dodatki funkcyjne,
- kompletowanie dokumentów niezbędnych do ustalenia prawa do rocznej nagrody z zakładowego funduszu nagród,
- prowadzenie rocznych kart ewidencji obecności w pracy i rozliczanie urlopów,
- szkolenie i dokształcanie zawodowe pracowników w urzędzie,
- prowadzenie akt osobowych byłych pracowników,
- 1/ kierowanie obiegiem dokumentów i pism kierowanych do urzędu,
2/ organizacja załatwiania skarg, wniosków i listów obywateli, a zwłaszcza:
- prowadzenie zbiorczych ewidencji skarg, wniosków i listów wpływających do Wójta i urzędu oraz przekazywanie ich referatom celem załatwienia,
- przyjmowanie interesantów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Wójta,
- organizacja przyjęć interesantów przez Wójta,
- kontrola terminowego załatwienia skarg i wniosków oraz listów obywateli przez referaty i jednostki podporządkowane Radzie Gminy i opracowywanie zbiorczych okresowych analiz i sprawozdań o sposobie realizacji skarg i wniosków,
4/ pomoc w przygotowaniu materiałów na sesję Rady gminy i jej komisji,
5/ prowadzenie archiwum zakładowego,
6/ prowadzenie spraw związanych z nadzorowaniem działalności Ochotniczych Straży pożarnych na terenie gminy oraz rozliczanie z zakupionego paliwa OSP, wydawanie kart drogowych dla samochodów OSP i kart pracy motopompy.
W zakresie spraw kadrowych i socjalnych pracowników.
1/ sprawy kadrowe i szkoleniowe pracowników urzędu oraz kierowników jednostek podporządkowanych radzie, powołanych przez Wójta a w szczególności:
- gospodarowanie wspólnie ze Skarbnikiem gminy etatami i funduszem wynagrodzeń oraz nadzór nad ruchem kadr w gminie,
- sprawy osobowe kierowników jednostek podporządkowanych radzie gminy,
- załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem z pracy pracowników,
- organizacja prac związanych z okresowym przeglądem kadrowym i oceną kwalifikacyjną pracowników,
- załatwianie spraw rentowych i emerytalnych pracowników,
- sprawy płacowe pracowników, w tym nagrody jubileuszowe, specjalne, dodatki za staże dodatki służbowe i dodatki funkcyjne,
- kompletowanie dokumentów niezbędnych do ustalenia prawa do rocznej nagrody z zakładowego funduszu nagród,
- prowadzenie rocznych kart ewidencji obecności w pracy i rozliczanie urlopów,
- szkolenie i dokształcanie zawodowe pracowników w urzędzie,
- prowadzenie akt osobowych byłych pracowników,
-

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2004-07-07
Data udostępnienia informacji 2004-07-07