1. Zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji oraz sprawy kancelaryjno - techniczne, a szczególności: 1.1. Przygotowanie i doręczenie Radnym kompletu materiałów na sesję Rady Gminy, tj. zawiadomień o terminie, porządku obrad, projektów uchwał i niezbędnych materiałów pomocniczych, 1.2. Przygotowanie we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów, 1.3. Przechowywanie uchwał podejmowanych przez organy Gminy, 1.4. Przekazywanie - za pośrednictwem Sekretariatu - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych, 1.5. Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań i spotkań Rady i jej komisji, 1.6. Protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań, 1.7. Prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i komisji Rady, 1.8. Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpretacji składanych przez radnych, 1.9. Ogłaszanie w wojewódzkim dzienniku urzędowym aktów prawa miejscowego, 1.10. Na wniosek przewodniczących komisji zawiadomienie członków komisji o terminach i tematyce posiedzeń komisji rady gminy, 1.11. Przygotowywanie posiedzeń komisji od strony technicznej, 1.12. Kierowanie projektów uchwał rady do zaopiniowania przez komisje rady, 1.13. Sporządzenie protokołów z posiedzeń komisji rady, 1.14. Przedstawienie przewodniczącemu rady protokołów z posiedzeń komisji rady gminy i nadanie biegu wnioskom i postulatom, 1.15. Gromadzenie dokumentacji z działalności poszczególnych komisji, 1.16. Obsługa kancelaryjna działalności przewodniczącego rady gminy, 1.17. Prowadzenie rejestru i dokumentacji skarg rozpatrywanych przez radę, 2. Prowadzenie spraw związanych z wyborami: prezydenckimi, parlamentarnymi, samorządowymi, referendum, wyborów jednostek pomocniczych gminy (rady sołeckie, sołtysi) i ławników sądowych, 3. Gromadzenie odpowiedniej dokumentacji w zak1. Zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji oraz sprawy kancelaryjno - techniczne, a szczególności: 1.1. Przygotowanie i doręczenie Radnym kompletu materiałów na sesję Rady Gminy, tj. zawiadomień o terminie, porządku obrad, projektów uchwał i niezbędnych materiałów pomocniczych, 1.2. Przygotowanie we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów, 1.3. Przechowywanie uchwał podejmowanych przez organy Gminy, 1.4. Przekazywanie - za pośrednictwem Sekretariatu - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych, 1.5. Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań i spotkań Rady i jej komisji, 1.6. Protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań, 1.7. Prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i komisji Rady, 1.8. Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpretacji składanych przez radnych, 1.9. Ogłaszanie w wojewódzkim dzienniku urzędowym aktów prawa miejscowego, 1.10. Na wniosek przewodniczących komisji zawiadomienie członków komisji o terminach i tematyce posiedzeń komisji rady gminy, 1.11. Przygotowywanie posiedzeń komisji od strony technicznej, 1.12. Kierowanie projektów uchwał rady do zaopiniowania przez komisje rady, 1.13. Sporządzenie protokołów z posiedzeń komisji rady, 1.14. Przedstawienie przewodniczącemu rady protokołów z posiedzeń komisji rady gminy i nadanie biegu wnioskom i postulatom, 1.15. Gromadzenie dokumentacji z działalności poszczególnych komisji, 1.16. Obsługa kancelaryjna działalności przewodniczącego rady gminy, 1.17. Prowadzenie rejestru i dokumentacji skarg rozpatrywanych przez radę, 2. Prowadzenie spraw związanych z wyborami: prezydenckimi, parlamentarnymi, samorządowymi, referendum, wyborów jednostek pomocniczych gminy (rady sołeckie, sołtysi) i ławników sądowych, 3. Gromadzenie odpowiedniej dokumentacji w zak1. Zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji oraz sprawy kancelaryjno - techniczne, a szczególności: 1.1. Przygotowanie i doręczenie Radnym kompletu materiałów na sesję Rady Gminy, tj. zawiadomień o terminie, porządku obrad, projektów uchwał i niezbędnych materiałów pomocniczych, 1.2. Przygotowanie we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów, 1.3. Przechowywanie uchwał podejmowanych przez organy Gminy, 1.4. Przekazywanie - za pośrednictwem Sekretariatu - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych, 1.5. Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań i spotkań Rady i jej komisji, 1.6. Protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań, 1.7. Prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i komisji Rady, 1.8. Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpretacji składanych przez radnych, 1.9. Ogłaszanie w wojewódzkim dzienniku urzędowym aktów prawa miejscowego, 1.10. Na wniosek przewodniczących komisji zawiadomienie członków komisji o terminach i tematyce posiedzeń komisji rady gminy, 1.11. Przygotowywanie posiedzeń komisji od strony technicznej, 1.12. Kierowanie projektów uchwał rady do zaopiniowania przez komisje rady, 1.13. Sporządzenie protokołów z posiedzeń komisji rady, 1.14. Przedstawienie przewodniczącemu rady protokołów z posiedzeń komisji rady gminy i nadanie biegu wnioskom i postulatom, 1.15. Gromadzenie dokumentacji z działalności poszczególnych komisji, 1.16. Obsługa kancelaryjna działalności przewodniczącego rady gminy, 1.17. Prowadzenie rejestru i dokumentacji skarg rozpatrywanych przez radę, 2. Prowadzenie spraw związanych z wyborami: prezydenckimi, parlamentarnymi, samorządowymi, referendum, wyborów jednostek pomocniczych gminy (rady sołeckie, sołtysi) i ławników sądowych, 3. Gromadzenie odpowiedniej dokumentacji w zak |