wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Ruścu. Uwaga! Strona została przeniesiona do archiwum. Nowy adres strony: www.bip.rusiec.pl

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat organizacyjny
Symbol stanowiska: OR4
Nazwa stanowiska: stanowisko ds. kadr i obsługi Rady Gminy

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. Zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji oraz sprawy kancelaryjno - techniczne, a szczególności:
1.1. Przygotowanie i doręczenie Radnym kompletu materiałów na sesję Rady Gminy, tj. zawiadomień o terminie, porządku obrad, projektów uchwał i niezbędnych materiałów pomocniczych,
1.2. Przygotowanie we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
1.3. Przechowywanie uchwał podejmowanych przez organy Gminy,
1.4. Przekazywanie - za pośrednictwem Sekretariatu - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
1.5. Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań i spotkań Rady i jej komisji,
1.6. Protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
1.7. Prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i komisji Rady,
1.8. Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpretacji składanych przez radnych,
1.9. Ogłaszanie w wojewódzkim dzienniku urzędowym aktów prawa miejscowego,
1.10. Na wniosek przewodniczących komisji zawiadomienie członków komisji o terminach i tematyce posiedzeń komisji rady gminy,
1.11. Przygotowywanie posiedzeń komisji od strony technicznej,
1.12. Kierowanie projektów uchwał rady do zaopiniowania przez komisje rady,
1.13. Sporządzenie protokołów z posiedzeń komisji rady,
1.14. Przedstawienie przewodniczącemu rady protokołów z posiedzeń komisji rady gminy i nadanie biegu wnioskom i postulatom,
1.15. Gromadzenie dokumentacji z działalności poszczególnych komisji,
1.16. Obsługa kancelaryjna działalności przewodniczącego rady gminy,
1.17. Prowadzenie rejestru i dokumentacji skarg rozpatrywanych przez radę,
2. Prowadzenie spraw związanych z wyborami: prezydenckimi, parlamentarnymi, samorządowymi, referendum, wyborów jednostek pomocniczych gminy (rady sołeckie, sołtysi) i ławników sądowych,
3. Gromadzenie odpowiedniej dokumentacji w zak1. Zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji oraz sprawy kancelaryjno - techniczne, a szczególności:
1.1. Przygotowanie i doręczenie Radnym kompletu materiałów na sesję Rady Gminy, tj. zawiadomień o terminie, porządku obrad, projektów uchwał i niezbędnych materiałów pomocniczych,
1.2. Przygotowanie we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
1.3. Przechowywanie uchwał podejmowanych przez organy Gminy,
1.4. Przekazywanie - za pośrednictwem Sekretariatu - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
1.5. Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań i spotkań Rady i jej komisji,
1.6. Protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
1.7. Prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i komisji Rady,
1.8. Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpretacji składanych przez radnych,
1.9. Ogłaszanie w wojewódzkim dzienniku urzędowym aktów prawa miejscowego,
1.10. Na wniosek przewodniczących komisji zawiadomienie członków komisji o terminach i tematyce posiedzeń komisji rady gminy,
1.11. Przygotowywanie posiedzeń komisji od strony technicznej,
1.12. Kierowanie projektów uchwał rady do zaopiniowania przez komisje rady,
1.13. Sporządzenie protokołów z posiedzeń komisji rady,
1.14. Przedstawienie przewodniczącemu rady protokołów z posiedzeń komisji rady gminy i nadanie biegu wnioskom i postulatom,
1.15. Gromadzenie dokumentacji z działalności poszczególnych komisji,
1.16. Obsługa kancelaryjna działalności przewodniczącego rady gminy,
1.17. Prowadzenie rejestru i dokumentacji skarg rozpatrywanych przez radę,
2. Prowadzenie spraw związanych z wyborami: prezydenckimi, parlamentarnymi, samorządowymi, referendum, wyborów jednostek pomocniczych gminy (rady sołeckie, sołtysi) i ławników sądowych,
3. Gromadzenie odpowiedniej dokumentacji w zak1. Zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji oraz sprawy kancelaryjno - techniczne, a szczególności:
1.1. Przygotowanie i doręczenie Radnym kompletu materiałów na sesję Rady Gminy, tj. zawiadomień o terminie, porządku obrad, projektów uchwał i niezbędnych materiałów pomocniczych,
1.2. Przygotowanie we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
1.3. Przechowywanie uchwał podejmowanych przez organy Gminy,
1.4. Przekazywanie - za pośrednictwem Sekretariatu - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
1.5. Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań i spotkań Rady i jej komisji,
1.6. Protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
1.7. Prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i komisji Rady,
1.8. Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpretacji składanych przez radnych,
1.9. Ogłaszanie w wojewódzkim dzienniku urzędowym aktów prawa miejscowego,
1.10. Na wniosek przewodniczących komisji zawiadomienie członków komisji o terminach i tematyce posiedzeń komisji rady gminy,
1.11. Przygotowywanie posiedzeń komisji od strony technicznej,
1.12. Kierowanie projektów uchwał rady do zaopiniowania przez komisje rady,
1.13. Sporządzenie protokołów z posiedzeń komisji rady,
1.14. Przedstawienie przewodniczącemu rady protokołów z posiedzeń komisji rady gminy i nadanie biegu wnioskom i postulatom,
1.15. Gromadzenie dokumentacji z działalności poszczególnych komisji,
1.16. Obsługa kancelaryjna działalności przewodniczącego rady gminy,
1.17. Prowadzenie rejestru i dokumentacji skarg rozpatrywanych przez radę,
2. Prowadzenie spraw związanych z wyborami: prezydenckimi, parlamentarnymi, samorządowymi, referendum, wyborów jednostek pomocniczych gminy (rady sołeckie, sołtysi) i ławników sądowych,
3. Gromadzenie odpowiedniej dokumentacji w zak

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2004-07-07
Data udostępnienia informacji 2004-07-07