wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Miejski w Pajęcznie

Informacje o Zarządzeniu numer: 131/19

Tytuł aktu prawnego - pełny: Zarządzenie Nr 131/19 Burmistrza Pajęczna z dnia 3 października 2019 roku w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia procedury postępowania o zamówienia publiczne w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na realizację zadania pn.: ĄDostawa energii elektrycznej dla Gminy Pajęczno oraz podległych obiektów i infrastrukturyÓ
Tytuł aktu prawnego - skrócony: Zarządzenie w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia procedury postępowania o zamówienia publiczne w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na realizację zadania pn.: ĄDostawa energii elektrycznej dla Gminy Pajęczno oraz podległych obiektów i infrastrukturyÓ
Numer: 131/19
Status aktu: Uchwalony - obowiązujący
Data podjęcia: 2019-10-03
Data wejścia w życie: 2019-10-03
Czy przepis prawa miejscowego?: NIE
Realizacja zadań publicznych (Grupa zadań): Gospodarka komunalna, przestrzenna i budownictwo nieruchomosci
Realizacja zadań publicznych (Podgrupa zadań): Wytwarzanie i zaopatrywanie w energie, gaz i wodę
Realizacja zadań publicznych (Wykaz szczegółowy): zaopatrzenie w energię elektryczną
Data publikacji:
Komórka organizacyjna: Burmistrz Pajęczna
Zarządzenie Treść zarządzenia [257,11 KB], data ogłoszenia pliku: 2019-10-04

 Załączniki

REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ [600,7 KB] , data ogłoszenia pliku: 2019-10-04 Otwórz

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Agnieszka Bociąga
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Jolanta Sobera
Data wytworzenia informacji 2019-10-03
Data udostępnienia informacji 2019-10-04