1. Prowadzenie listy obecności pracowników. 2. Prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach pracy oraz rejestru odpracowań wyjść w celach osobistych. 3. Prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych oraz wydawanie druków delegacji służbowych. 4. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 5. Prowadzenie rejestru udzielonego czasu wolnego za prace poza normalnymi godzinami. 6. Prowadzenie ewidencji wykorzystania urlopów oraz wydawanie kart urlopowych. 7. Zaopatrzenie w pieczęcie urzędowe (ustalanie treści, zamawianie, wydawanie, zwroty, ewidencja) 8. Zaopatrywanie urzędu w materiały biurowe, druki, formularze i sprzęt oraz magazynowanie i dbanie o ich racjonalne wykorzystanie. 9. Zaopatrywanie pracowników w środki ochrony osobistej, środki czystości oraz zapewnienie środków do utrzymania czystości w urzędzie. 10. Prowadzenie punktu kancelaryjnego urzędu, w tym prowadzenie dziennika korespondencji oraz codzienna wysyłka korespondencji biurowej. 11. Wydawanie potwierdzeń otrzymania przesyłki na żądanie składającego tę przesyłkę. 12. Sprawowanie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych. 13. Prowadzenie archiwum zakładowego, w tym: 1) przejmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych, 2) przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji, 3) porządkowanie przechowywanej dokumentacji,\ 4) udostępnianie przechowywanej dokumentacji, 5) wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum w razie wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej, 6) inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu, 7) przygotowanie i udział w przekazaniu dokumentacji do właściwego archiwum państwowego, 8) doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją, 9) dbanie o właściwe warunki do realizacji zadań archiwum zakładowego, 10) sporządzanie sprawozdań z działalności archiwum. 14. Prenumerata pr1. Prowadzenie listy obecności pracowników. 2. Prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach pracy oraz rejestru odpracowań wyjść w celach osobistych. 3. Prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych oraz wydawanie druków delegacji służbowych. 4. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 5. Prowadzenie rejestru udzielonego czasu wolnego za prace poza normalnymi godzinami. 6. Prowadzenie ewidencji wykorzystania urlopów oraz wydawanie kart urlopowych. 7. Zaopatrzenie w pieczęcie urzędowe (ustalanie treści, zamawianie, wydawanie, zwroty, ewidencja) 8. Zaopatrywanie urzędu w materiały biurowe, druki, formularze i sprzęt oraz magazynowanie i dbanie o ich racjonalne wykorzystanie. 9. Zaopatrywanie pracowników w środki ochrony osobistej, środki czystości oraz zapewnienie środków do utrzymania czystości w urzędzie. 10. Prowadzenie punktu kancelaryjnego urzędu, w tym prowadzenie dziennika korespondencji oraz codzienna wysyłka korespondencji biurowej. 11. Wydawanie potwierdzeń otrzymania przesyłki na żądanie składającego tę przesyłkę. 12. Sprawowanie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych. 13. Prowadzenie archiwum zakładowego, w tym: 1) przejmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych, 2) przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji, 3) porządkowanie przechowywanej dokumentacji,\ 4) udostępnianie przechowywanej dokumentacji, 5) wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum w razie wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej, 6) inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu, 7) przygotowanie i udział w przekazaniu dokumentacji do właściwego archiwum państwowego, 8) doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją, 9) dbanie o właściwe warunki do realizacji zadań archiwum zakładowego, 10) sporządzanie sprawozdań z działalności archiwum. 14. Prenumerata pr1. Prowadzenie listy obecności pracowników. 2. Prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach pracy oraz rejestru odpracowań wyjść w celach osobistych. 3. Prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych oraz wydawanie druków delegacji służbowych. 4. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 5. Prowadzenie rejestru udzielonego czasu wolnego za prace poza normalnymi godzinami. 6. Prowadzenie ewidencji wykorzystania urlopów oraz wydawanie kart urlopowych. 7. Zaopatrzenie w pieczęcie urzędowe (ustalanie treści, zamawianie, wydawanie, zwroty, ewidencja) 8. Zaopatrywanie urzędu w materiały biurowe, druki, formularze i sprzęt oraz magazynowanie i dbanie o ich racjonalne wykorzystanie. 9. Zaopatrywanie pracowników w środki ochrony osobistej, środki czystości oraz zapewnienie środków do utrzymania czystości w urzędzie. 10. Prowadzenie punktu kancelaryjnego urzędu, w tym prowadzenie dziennika korespondencji oraz codzienna wysyłka korespondencji biurowej. 11. Wydawanie potwierdzeń otrzymania przesyłki na żądanie składającego tę przesyłkę. 12. Sprawowanie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych. 13. Prowadzenie archiwum zakładowego, w tym: 1) przejmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych, 2) przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji, 3) porządkowanie przechowywanej dokumentacji,\ 4) udostępnianie przechowywanej dokumentacji, 5) wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum w razie wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej, 6) inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu, 7) przygotowanie i udział w przekazaniu dokumentacji do właściwego archiwum państwowego, 8) doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją, 9) dbanie o właściwe warunki do realizacji zadań archiwum zakładowego, 10) sporządzanie sprawozdań z działalności archiwum. 14. Prenumerata pr |