wyszukiwanie zaawansowane

MENU

Strona Podmiotowa: Gmina Skórzec

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Radca Prawny
Symbol stanowiska:
Nazwa stanowiska: Radca Prawny

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. Sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady i jej organów, Urzędu Gminy
oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, udzielanie porad
prawnych.
2. Informowanie o zmianach w obowiązującym prawie.
3. Uczestniczenie w rokowaniach przedumownych, w tym przy udzielaniu zamówień
publicznych.
4. Opiniowanie projektów umów cywilno-prawnych, decyzji administracyjnych,
uchwał organów Gminy, zarządzeń Wójta, umów o pracę, spornych spraw
pracowniczych, pism w sprawach rozwiązania stosunków pracy.
5. Sporządzanie pism procesowych w postępowaniu przed sądami oraz w
postępowaniu egzekucyjnym.
6. Reprezentowanie Gminy w sprawach sądowych, postępowaniu przed Samorządowym
Kolegium Odwoławczym oraz przed Urzędem Zamówień Publicznych na podstawie
upoważnienia Wójta.
7. Uczestniczenie w Sesjach Rady Gminy.
8. Wykonywanie innych obowiązków przewidzianych w ustawie o radcach prawnych.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

Każdy wtorek w godz. 9:00 - 12:00

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2003-10-27
Data udostępnienia informacji 2003-10-27