wyszukiwanie zaawansowane

MENU

Strona Podmiotowa: Gmina Skórzec

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Inwestycyjno-Gospodarczy
Symbol stanowiska:
Nazwa stanowiska: stanowisko d/s gospodarki odpadami

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1.Prowadzenie zacokształtu spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu


gospodarki odpadami komunalnymi na teranie Gminy.


2.Obsługa systemu informatycznego obsługującego system gospodarki odpadami komunalnymi


3.Utworzenie i stała aktalizacja bazy dnych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych
obelmujących system gospodarki odpadami komunalnymi.


4.Współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego
wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja


5.Współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych


na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,


opracowywanie SIWZ na zamówienie.


6.Planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami.


7.Prowadzenie kampanii edukacyjno-informatycznej wśród mieszkańców gminy.


8.Opracowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych gminy w zakresie


gospodarki odpadami komunalnymi


9.Prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym opracowywanie projektów decyzji w zakresie


gospodarowania odpadami komunalnymi oraz realizowanie obowiązków wynikających z regulaminu


utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy.

10.Przyjmowanie i prowadzenie weryfikacji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie


odpadai komunalnimi

11.Realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby


związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.


12.Przygotowywanie informacji wynikających z przpisów ustawy i prawa miejscowego do umieszczenia


na stronie Biuletynu Informacji Publicznej


13.Organizowanie na terenie Gminy akcji "sprzątanie świata"


14.ygotowywanie projektów oraz realizacja aktów prawnych Rady i Wójta.


15.Opracowywanie prognoz, analiz, ocen i sprawozdań w ramach prowadzonych zadań


16.Zastepowanie w czasie nieobecności stanowiska pracy ds. ochrony środowiska i obsługi CEIDG.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2014-09-01
Data udostępnienia informacji 2014-09-01