wyszukiwanie zaawansowane

MENU

Strona Podmiotowa: Gmina Skórzec

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Finansowy
Symbol stanowiska:
Nazwa stanowiska: Zastępca skarbnika

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. Prowadzenie rachunkowości Gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami i
zasadami polegającymi zwłaszcza na:
1) sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegu, archiwizowaniu i kontroli dokumentów
w sposób zapewniający:
a) właściwy przebieg operacji finansowo - gospodarczych,
b) ochronę mienia będącego w posiadaniu Gminy.
2) dekretowaniu dokumentów finansowo - księgowych,
3) prowadzeniu ewidencji analitycznej i syntetycznej dla kont zespołu 0 ,
1 , 2 , 3 , 4 , 7 i 8,
4) miesięcznym sporządzaniu zestawień obrotów i sald, uzgadnianie kont
analitycznych dochodów i wydatków z księgowością syntetyczną.
2. Ewidencjonowanie naliczeń i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od
umów-zlecenia.
3. Bieżąca kontrola planu wydatków z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej.
4. Prowadzenie ewidencji analitycznej kont pozabilansowych w zakresie
planowanych dochodów i wydatków budżetu.
5. Przestrzeganie terminowego odprowadzania dochodów do budżetu Państwa.
6. Regulowanie zobowiązań finansowych Gminy - sporządzanie przelewów.
7. Terminowa spłata zobowiązań.
8. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów
dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
9. Ochrona mienia komunalnego w zakresie ubezpieczenia i inwentaryzacji.
10. Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej w zakresie wydatków
strukturalnych.
11. Realizacja postanowień ustawy o zamówieniach publicznych.
12. Zastępowanie w czasie nieobecności w pracy stanowiska Skarbnika Gminy.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2008-05-28
Data udostępnienia informacji 2008-05-28