Zgodnie z przepisami prawa 1 maja 2008 r. organy władzy publicznej zobowiązane są do przyjmowania dokumentów w postaci elektronicznej (wnoszenia podań i wniosków oraz innych czynności w postaci elektronicznej). W związku z tym, Starostwo Powiatowe w Pajęcznie korzystając z platformy ePUAP uruchomiło usługę Elektronicznej Skrzynki Podawczej (Usługa ESP realizowana jest na udostępnionej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji "Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej").
Strone główna projektu ePUAP: http://epuap.gov.pl/wps/portal/epuap
Obecnie wprowadzono podstawowe informacje o Urzędzie, oraz uruchomiono formularz służący do złożenia przykładowego wniosku. W celu skorzystania z platformy konieczne jest założenie konta na Platformie ePUAP.
Szczegółowe instrukcje udostępnia MSWiA na wspomnianej wyżej witrynie internetowej oraz pod adresem:
http://www.powiatpajeczno.pl/index.php/content/view/566/6/
|