Zgodnie z wymogami Starostwo Powiatowe w Pajęcznie udostępnia dla zainteresowanych usługę Elektronicznej Skrzynki Podawczej, za pomocą której można składać do Urzędu dokumenty w formie elektronicznej.
Usługa ESP realizowana jest za pomocą "Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej" ePUAP, pod adresem http://www.epuap.gov.pl
Aby używać systemu ePUAP do korespondencji ze Starostwem Powiatowym w Pajęcznie należy: 1. Dokonać rejestracji i logowania na platformie http://www.epuap.gov.pl 2. Ze strony głównej platformy ePUAP przejść do zakładki Katalog Usług i wyszukać Starostwo Powiatowe w Pajęcznie. 3. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu: 1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes 2. Akceptowalne formaty załączników to: a. DOC, RTF, ODT b. XLS, ODS c. CSV d. TXT e. GIF, TIF, BMP, JPG , PNG f. PDF g. ZIP, RAR (archiwa mogą zawierać wyłącznie akceptowalne formaty załączników) 3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB. 4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
|