wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Powiat Pajęczański

Zadania i kompetencje Starosty Pajęczańskiego

Do zakresu zadań i kompetencji Starosty jako kierownika Starostwa należy:
1. Organizowanie pracy Starostwa.
2. Kierowanie bieżącymi sprawami.
3. Reprezentowanie powiatu na zewnątrz.
4. Wykonywanie uprawnienia zwierzchnika służbowego wobec pracowników Starostwa.
5. Realizacja polityki personalnej w Starostwie.
6. Upoważnienie - zgodnie z ustawą - do wydawania w imieniu Starosty decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej.
7. Podejmowanie zadań zapewniających prawidłową realizację zadań.
8. Wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej należących do właściwości Starosty.
9. Wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Starosty ustawami, uchwałami Rady i Zarządu oraz wynikających z postanowień Statutu Powiatu i Regulaminu Organizacyjnego Starostwa.
10. Zarządzanie Systemem Ratownictwa Kryzysowego.

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Magdalena Drewniak
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Magdalena Drewniak
Data wytworzenia informacji 2003-08-29
Data udostępnienia informacji 2003-08-29