1)prowadzenie ewidencji majątku Urzędu oraz Gminnej Bi-blioteki Publicznej, 2)prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją, 3)prowadzenie spraw dotyczących wydatków osobowych, ubezpieczeń społecznych oraz wydatków rzeczowych w Urzędzie i Gminnej Bibliotece Publicznej, 4)wykonywanie czynności z zakresu rachunkowości finan-sowej i budżetowej Urzędu i Gminnej Biblioteki Publicznej, 5)prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, 6)rozliczanie podatku od osób fizycznych, 7)przygotowywanie zaświadczeń dotyczących wynagro-dzeń, 8)rozliczanie ryczałtów samochodowych, diet, delegacji służbowych, 9)obsługa kasowa Urzędu i Gminnej Biblioteki Publicznej, 10)sprzedaż znaków opłaty skarbowej, 11)prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą opłaty skarbowej od weksli, 12)przygotowywanie umów oraz prowadzenie spraw doty-czących używania do celów służbowych samochodów osobowych, należących do pracowników, 13)prowadzenie spraw dotyczących ulg, zwolnień i umorzeń podatków i opłat lokalnych oraz należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ordynacji podatko-wej, 14)prowadzenie rejestrów dochodów z tytułu; opłat za pobór wody oraz windykacja tych należności, 15)przekazywanie do Biuletynu Informacji Publicznej w formie elektronicznej dokumentów urzędowych podlega-jących udostępnieniu na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej, w zakresie zadań i kompetencji re-alizowanych na stanowisku pracy, współdziałanie z or-ganami sołectwa Stoczek, w tym obsługa kancelaryjna zebrań wiejskich.
|