1. w zakresie ewidencji i dowodów osobistych. a) prowadzenie rejestru mieszkańców stałych oraz skorowidza alfabe-tycznego do rejestru, b) prowadzenie rejestru pobytu czasowego, c) prowadzenie kartoteki i skorowidza pobytu czasowego cudzoziemców, d) wykonywanie czynności meldunkowych, e) wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych, f) współpraca z Wojewódzkim Ośrodkiem Informatyki, Wojskową Ko-mendą Uzupełnień i innymi jednostkami administracji państwowej w zakresie ewidencji ludności, g) współpraca z policją w zakresie spraw meldunkowych, h) ochrona danych osobowych oraz ich udostępnianie na wniosek uprawnionych podmiotów, i) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dokumentów tożsamo-ści, j) prowadzenie spraw dotyczących rejestru wyborców, 2) w zakresie prowadzenia kancelarii tajnej, a) nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w Urzędzie, b)udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa, c) egzekwowanie zwrotu dokumentów zawierających informacje niejaw-ne, d) rejestracja dokumentów zawierających informacje niejawne, e) prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawiera-jącymi informacje niejawne które zostały udostępnione pracownikom, f) wykonywanie poleceń pełnomocnika ochrony informacji niejawnych.
|