wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Miasta i Gminy Działoszyn

Szczegóły informacji:

Nabór na stanowisko ds. wynagrodzeń i rozliczania dochodów gminy

Data: 2010-02-03
Autor: Jolanta Łudczak
Treść informacji / streszczenie:


OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZ DNICZE

Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyn ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Działoszyn ul. Piłsudskiego 21, 98-355 Działoszyn

1. Stanowisko pracy: ds. wynagrodzeń i rozliczania dochodów gminy w Referacie Księgowości Budżetowej
2. Wymiar etatu - pełny
3. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
3) Brak wskazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
4) Nieposzlakowana opinia
5) Staż pracy - 1 rok
6) Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku:
• Wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczny, administracyjny, rachunkowość
• Znajomość obsługi programu komputerowego Microsoft
4. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy - Kodeks Pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy - Kodeks Postępowania Administracyjnego
2) Odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
5. Podstawowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Sporządzanie listy płac i ich rozliczenia
2) Ewidencjonowanie dochodów gminy
3) Dokonywanie płatności i klasyfikacji zobowiązań gminy
4) Rozliczanie dotacji zadań zleconych gminy
6. Wymagane dokumenty:
1) Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy oraz list motywacyjny - własnoręcznie podpisane
2) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie (np. dowód osobisty, paszport)
3) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy (zaświadczenia o zatrudnieniu)
4) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe
i umiejętności
5) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk można pobrać w Urzędzie Miasta i Gminy, pok. Nr 218)
6) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czyn

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZ DNICZE

Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyn ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Działoszyn ul. Piłsudskiego 21, 98-355 Działoszyn

1. Stanowisko pracy: ds. wynagrodzeń i rozliczania dochodów gminy w Referacie Księgowości Budżetowej
2. Wymiar etatu - pełny
3. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
3) Brak wskazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
4) Nieposzlakowana opinia
5) Staż pracy - 1 rok
6) Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku:
• Wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczny, administracyjny, rachunkowość
• Znajomość obsługi programu komputerowego Microsoft
4. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy - Kodeks Pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy - Kodeks Postępowania Administracyjnego
2) Odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
5. Podstawowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Sporządzanie listy płac i ich rozliczenia
2) Ewidencjonowanie dochodów gminy
3) Dokonywanie płatności i klasyfikacji zobowiązań gminy
4) Rozliczanie dotacji zadań zleconych gminy
6. Wymagane dokumenty:
1) Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy oraz list motywacyjny - własnoręcznie podpisane
2) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie (np. dowód osobisty, paszport)
3) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy (zaświadczenia o zatrudnieniu)
4) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe
i umiejętności
5) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk można pobrać w Urzędzie Miasta i Gminy, pok. Nr 218)
6) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czyn

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZ DNICZE

Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyn ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Działoszyn ul. Piłsudskiego 21, 98-355 Działoszyn

1. Stanowisko pracy: ds. wynagrodzeń i rozliczania dochodów gminy w Referacie Księgowości Budżetowej
2. Wymiar etatu - pełny
3. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
3) Brak wskazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
4) Nieposzlakowana opinia
5) Staż pracy - 1 rok
6) Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku:
• Wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczny, administracyjny, rachunkowość
• Znajomość obsługi programu komputerowego Microsoft
4. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy - Kodeks Pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy - Kodeks Postępowania Administracyjnego
2) Odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
5. Podstawowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Sporządzanie listy płac i ich rozliczenia
2) Ewidencjonowanie dochodów gminy
3) Dokonywanie płatności i klasyfikacji zobowiązań gminy
4) Rozliczanie dotacji zadań zleconych gminy
6. Wymagane dokumenty:
1) Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy oraz list motywacyjny - własnoręcznie podpisane
2) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie (np. dowód osobisty, paszport)
3) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy (zaświadczenia o zatrudnieniu)
4) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe
i umiejętności
5) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk można pobrać w Urzędzie Miasta i Gminy, pok. Nr 218)
6) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czyn

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZ DNICZE

Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyn ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Działoszyn ul. Piłsudskiego 21, 98-355 Działoszyn

1. Stanowisko pracy: ds. wynagrodzeń i rozliczania dochodów gminy w Referacie Księgowości Budżetowej
2. Wymiar etatu - pełny
3. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
3) Brak wskazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
4) Nieposzlakowana opinia
5) Staż pracy - 1 rok
6) Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku:
• Wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczny, administracyjny, rachunkowość
• Znajomość obsługi programu komputerowego Microsoft
4. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy - Kodeks Pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy - Kodeks Postępowania Administracyjnego
2) Odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
5. Podstawowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Sporządzanie listy płac i ich rozliczenia
2) Ewidencjonowanie dochodów gminy
3) Dokonywanie płatności i klasyfikacji zobowiązań gminy
4) Rozliczanie dotacji zadań zleconych gminy
6. Wymagane dokumenty:
1) Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy oraz list motywacyjny - własnoręcznie podpisane
2) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie (np. dowód osobisty, paszport)
3) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy (zaświadczenia o zatrudnieniu)
4) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe
i umiejętności
5) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk można pobrać w Urzędzie Miasta i Gminy, pok. Nr 218)
6) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czyn

    Informacje systemowe

Tożsamość osoby, która odpowiada za treść informacji Jolanta Łudczak
Tożsamość osoby, która wytworzyła informację Jolanta Łudczak
Tożsamość osoby, która udostępniła informację Jolanta Łudczak
Data wytworzenia informacji 2010-02-03
Data udostępnienia informacji 2010-02-03