WYMAGANE DOKUMENTY ( w 3 egzemplarzach): 1. Wniosek podmiotu podejmującego realizację przedsięwzięcia o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 2. Poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym przebiegiem granic terenu, którego dotyczy wniosek oraz obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie. 3. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko albo informacja zawierające dane określone w art. 49 ust. 3 ustawy. MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY: 1. Urząd Miasta i Gminy w Działoszynie, pok. 217 w godz. od 8,00 do 15,30. 2. Kierownik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Infrastruktury mgr inż. Danuta Kuśnierczyk. OPŁATY: 1. Opłata za wydanie decyzji 205,00 zł. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 1. Do 2 miesięcy. TRYB ODWOŁAWCZY: 1. Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Sieradzu za pośrednictwem Burmistrza. PODSTAWA PRAWNA: 1. Art. 46 oraz art. 46a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. Nr 62, poz. 627 z póź. zm.). 2. Ustawa z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej ( Dz.U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532 z póź. zm.). UWAGI: 1. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia nie rodzi praw do terenu inwestycji oraz nie narusza praw własności i uprawnień osób trzecich, wnioskodawcy, który nie uzyskał praw do terenu, nie przysługuje roszczenie o zwrot nakładów poniesionych w związku z otrzymaną decyzją. 2. Postępowania wymagające uzyskania zewnętrznych opinii uzgodnień w ramach postępowania o wydanie decyzji środowiskowych uwarunkowaniach mogą wymagać wydłużenia czasu postępowania administracyjnego. 3. Wnioskodawca przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach może zwrócić się z zapytaniem o określenie zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla przedsięwzięć o których mowa w art. 51 ust. 1 pkt 1.
|