wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Miasta i Gminy Działoszyn

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Urząd Stanu Cywilnego (archiwalny)
Symbol stanowiska: USC.III'
Nazwa stanowiska: podinspektor ds. ewidencji ludności

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1.Wykonywanie zadań i obowiązków wynikających o ewidencji ludności i dokumentach stwierdzających tożsamość, a w szczególności:
1)prowadzenie dokumentacji dotyczącej zameldowań na pobyt stały, czasowy i wymeldowań,
2)rejestracja meldunków cudzoziemców,
3)wydawanie zaświadczeń o stanie rodzinnym,
4)przygotowanie projektów decyzji w sprawach meldunkowych.
2.Rejestracja urodzeń i zgonów, oraz zmian stanu cywilnego:
1)zakładanie kart KOM dla noworodków,
2)uzupełnianie kart KOM o zmianie stanu cywilnego,
3)nanoszenie w kartach KOM informacji o zgonie,
4)nanoszenie numerów książeczek wojskowych w kartach KOM.
3.Załatwianie całości spraw związanych z wydaniem dokumentu stwierdzającego tożsamość.
4.Współdziałanie z organami Policji, przewodniczącymi zarządów osiedli, sołtysami oraz administracją spółdzielni mieszkaniowych w sprawach meldunkowych.
5.Współudział w przygotowaniu i przeprowadzaniu wyborów do Rady Gminy, Rady Powiatu, Sejmiku Województwa, Sejmu i Senatu, Prezydenta RP i referendów, w tym sporządzanie list wyborców.
6.Sporządzanie wykazów dzieci rozpoczynających naukę w szkołach podstawowych.
7.Obsługa systemu informatycznego SEL, w tym wprowadzanie danych informatycznych i przesyłanie do wojewódzkiego banku danych w Sieradzu.

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Jolanta Łudczak
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Jolanta Łudczak
Data wytworzenia informacji 2006-04-04
Data udostępnienia informacji 2006-04-04