Do zadań Zastępcy Dyrektora ds. pomocy środowiskowej należy w szczególności:
1)przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, 2)nadzorowanie działań MOPS podejmowanych w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, 3)nadzorowanie pracy podległych komórek organizacyjnych, 4)ustalanie zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności w stosunku do osób kierujących pracą podległych komórek organizacyjnych, 5)ocenianie osób kierujących pracą podległych komórek organizacyjnych oraz psychologa, 6)przygotowywanie wspólnie z osobami kierującymi pracą podległych komórek organizacyjnych propozycji planu budżetu w zakresie realizowanych zadań, 7)podpisywanie postanowień, decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dot. zwrotu przez dłużnika alimentacyjnego należności wypłaconych osobom uprawnionym z funduszu alimentacyjnego oraz uznania dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, 8)podejmowanie działań na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie, w szczególności w ramach pracy w zespole interdyscyplinarnym, 9)przygotowywanie komunikatów prasowych oraz udzielanie informacji środkom masowego przekazu w sprawach dotyczących powierzonego zakresu działania, po uzgodnieniu z Dyrektorem MOPS, 10)przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków oraz udzielanie informacji o przysługujących im świadczeniach i procedurach postępowania, 11)występowanie w imieniu MOPS na posiedzeniach rozstrzygających, posiedzeniach komisji Rady oraz sesjach Rady Miejskiej w czasie nieobecności Dyrektora MOPS lub na jego wniosek, 12)informowanie podległych pracowników o zmianach w obowiązujących przepisach prawa, procedurach postępowania, interpretacjach i komentarzach, 13)przygotowywanie zapytań w sprawach budzących wątpliwości interpretacyjne, 14)udzielanie pomocy pracownikom w załatwianiu spraw trudnych, 15)udział w pracach komisji ds. HACCP oraz komisjDo zadań Zastępcy Dyrektora ds. pomocy środowiskowej należy w szczególności:
1)przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, 2)nadzorowanie działań MOPS podejmowanych w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, 3)nadzorowanie pracy podległych komórek organizacyjnych, 4)ustalanie zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności w stosunku do osób kierujących pracą podległych komórek organizacyjnych, 5)ocenianie osób kierujących pracą podległych komórek organizacyjnych oraz psychologa, 6)przygotowywanie wspólnie z osobami kierującymi pracą podległych komórek organizacyjnych propozycji planu budżetu w zakresie realizowanych zadań, 7)podpisywanie postanowień, decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dot. zwrotu przez dłużnika alimentacyjnego należności wypłaconych osobom uprawnionym z funduszu alimentacyjnego oraz uznania dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, 8)podejmowanie działań na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie, w szczególności w ramach pracy w zespole interdyscyplinarnym, 9)przygotowywanie komunikatów prasowych oraz udzielanie informacji środkom masowego przekazu w sprawach dotyczących powierzonego zakresu działania, po uzgodnieniu z Dyrektorem MOPS, 10)przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków oraz udzielanie informacji o przysługujących im świadczeniach i procedurach postępowania, 11)występowanie w imieniu MOPS na posiedzeniach rozstrzygających, posiedzeniach komisji Rady oraz sesjach Rady Miejskiej w czasie nieobecności Dyrektora MOPS lub na jego wniosek, 12)informowanie podległych pracowników o zmianach w obowiązujących przepisach prawa, procedurach postępowania, interpretacjach i komentarzach, 13)przygotowywanie zapytań w sprawach budzących wątpliwości interpretacyjne, 14)udzielanie pomocy pracownikom w załatwianiu spraw trudnych, 15)udział w pracach komisji ds. HACCP oraz komisjDo zadań Zastępcy Dyrektora ds. pomocy środowiskowej należy w szczególności:
1)przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, 2)nadzorowanie działań MOPS podejmowanych w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, 3)nadzorowanie pracy podległych komórek organizacyjnych, 4)ustalanie zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności w stosunku do osób kierujących pracą podległych komórek organizacyjnych, 5)ocenianie osób kierujących pracą podległych komórek organizacyjnych oraz psychologa, 6)przygotowywanie wspólnie z osobami kierującymi pracą podległych komórek organizacyjnych propozycji planu budżetu w zakresie realizowanych zadań, 7)podpisywanie postanowień, decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dot. zwrotu przez dłużnika alimentacyjnego należności wypłaconych osobom uprawnionym z funduszu alimentacyjnego oraz uznania dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, 8)podejmowanie działań na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie, w szczególności w ramach pracy w zespole interdyscyplinarnym, 9)przygotowywanie komunikatów prasowych oraz udzielanie informacji środkom masowego przekazu w sprawach dotyczących powierzonego zakresu działania, po uzgodnieniu z Dyrektorem MOPS, 10)przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków oraz udzielanie informacji o przysługujących im świadczeniach i procedurach postępowania, 11)występowanie w imieniu MOPS na posiedzeniach rozstrzygających, posiedzeniach komisji Rady oraz sesjach Rady Miejskiej w czasie nieobecności Dyrektora MOPS lub na jego wniosek, 12)informowanie podległych pracowników o zmianach w obowiązujących przepisach prawa, procedurach postępowania, interpretacjach i komentarzach, 13)przygotowywanie zapytań w sprawach budzących wątpliwości interpretacyjne, 14)udzielanie pomocy pracownikom w załatwianiu spraw trudnych, 15)udział w pracach komisji ds. HACCP oraz komisj
|