Do zadań działu świadczeń rodzinnych należy w szczególności: 1)przygotowywanie harmonogramu wydatków na poszczególne miesiące i czuwanie nad jego prawidłową realizacją, 2)przygotowywanie kalendarzy wypłat świadczeń, 3)realizacja świadczeń: a)informowanie klientów o przysługujących im świadczeniach i wymaganych dokumentach, b)prowadzenie rejestru złożonych dokumentów, c)sprawdzanie przedłożonych dokumentów pod względem ich kompletności, prawidłowości wypełnienia oraz zgodności proponowanych form pomocy z przepisami prawa, d)przygotowywanie pism, postanowień i decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego, e)przygotowanie decyzji w sprawach zwrotu przez dłużnika alimentacyjnego należności z tytułu otrzymanych przez osobę uprawnioną świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz decyzji o uznaniu dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, f)sprawdzanie postanowień i decyzji administracyjnych pod względem zgodności z przepisami prawa i zatwierdzoną we wniosku formą pomocy, g)wydawanie decyzji administracyjnych oraz raportów ubezpieczeniowych, h)prowadzenie spraw związanych z zażaleniami od postanowień i odwołaniami od decyzji administracyjnych, 4)ustalanie terminów wypłat świadczeń, 5)sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń, przelewów oraz przekazów pocztowych, 6)przygotowywanie i wydawanie klientom zaświadczeń o wysokości i czasookresie wypłaconych świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, 7)prowadzenie spraw ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych świadczeniobiorców: a)rejestrowanie osób ubezpieczonych, b)sporządzanie zestawień składek za osoby podlegające ubezpieczeniu, c)sporządzanie raportów imiennych i ubezpieczeniowych oraz deklaracji rozliczeniowych, d)dokonywanie korekt dokumentów rozliczeniowych, e)tworzenie zestawów dokumentów ubezpieczeniowych i przesyłanie ich drogąDo zadań działu świadczeń rodzinnych należy w szczególności: 1)przygotowywanie harmonogramu wydatków na poszczególne miesiące i czuwanie nad jego prawidłową realizacją, 2)przygotowywanie kalendarzy wypłat świadczeń, 3)realizacja świadczeń: a)informowanie klientów o przysługujących im świadczeniach i wymaganych dokumentach, b)prowadzenie rejestru złożonych dokumentów, c)sprawdzanie przedłożonych dokumentów pod względem ich kompletności, prawidłowości wypełnienia oraz zgodności proponowanych form pomocy z przepisami prawa, d)przygotowywanie pism, postanowień i decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego, e)przygotowanie decyzji w sprawach zwrotu przez dłużnika alimentacyjnego należności z tytułu otrzymanych przez osobę uprawnioną świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz decyzji o uznaniu dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, f)sprawdzanie postanowień i decyzji administracyjnych pod względem zgodności z przepisami prawa i zatwierdzoną we wniosku formą pomocy, g)wydawanie decyzji administracyjnych oraz raportów ubezpieczeniowych, h)prowadzenie spraw związanych z zażaleniami od postanowień i odwołaniami od decyzji administracyjnych, 4)ustalanie terminów wypłat świadczeń, 5)sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń, przelewów oraz przekazów pocztowych, 6)przygotowywanie i wydawanie klientom zaświadczeń o wysokości i czasookresie wypłaconych świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, 7)prowadzenie spraw ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych świadczeniobiorców: a)rejestrowanie osób ubezpieczonych, b)sporządzanie zestawień składek za osoby podlegające ubezpieczeniu, c)sporządzanie raportów imiennych i ubezpieczeniowych oraz deklaracji rozliczeniowych, d)dokonywanie korekt dokumentów rozliczeniowych, e)tworzenie zestawów dokumentów ubezpieczeniowych i przesyłanie ich drogąDo zadań działu świadczeń rodzinnych należy w szczególności: 1)przygotowywanie harmonogramu wydatków na poszczególne miesiące i czuwanie nad jego prawidłową realizacją, 2)przygotowywanie kalendarzy wypłat świadczeń, 3)realizacja świadczeń: a)informowanie klientów o przysługujących im świadczeniach i wymaganych dokumentach, b)prowadzenie rejestru złożonych dokumentów, c)sprawdzanie przedłożonych dokumentów pod względem ich kompletności, prawidłowości wypełnienia oraz zgodności proponowanych form pomocy z przepisami prawa, d)przygotowywanie pism, postanowień i decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego, e)przygotowanie decyzji w sprawach zwrotu przez dłużnika alimentacyjnego należności z tytułu otrzymanych przez osobę uprawnioną świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz decyzji o uznaniu dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, f)sprawdzanie postanowień i decyzji administracyjnych pod względem zgodności z przepisami prawa i zatwierdzoną we wniosku formą pomocy, g)wydawanie decyzji administracyjnych oraz raportów ubezpieczeniowych, h)prowadzenie spraw związanych z zażaleniami od postanowień i odwołaniami od decyzji administracyjnych, 4)ustalanie terminów wypłat świadczeń, 5)sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń, przelewów oraz przekazów pocztowych, 6)przygotowywanie i wydawanie klientom zaświadczeń o wysokości i czasookresie wypłaconych świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, 7)prowadzenie spraw ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych świadczeniobiorców: a)rejestrowanie osób ubezpieczonych, b)sporządzanie zestawień składek za osoby podlegające ubezpieczeniu, c)sporządzanie raportów imiennych i ubezpieczeniowych oraz deklaracji rozliczeniowych, d)dokonywanie korekt dokumentów rozliczeniowych, e)tworzenie zestawów dokumentów ubezpieczeniowych i przesyłanie ich drogą
|