Do zadań Zastępcy Dyrektora ds. organizacyjno - prawnych należy w szczególności:
1)przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, 2)nadzorowanie pracy podległych działów, 3)ustalanie zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności w stosunku do osób kierujących pracą podległych komórek organizacyjnych, 4)ocenianie kierowników podległych działów, 5)przygotowywanie wspólnie z kierownikami podległych działów propozycji planu budżetu w zakresie realizowanych zadań, 6)podpisywanie postanowień, decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dot. zwrotu przez dłużnika alimentacyjnego należności wypłaconych osobom uprawnionym z funduszu alimentacyjnego, uznania dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych oraz z zakresu pomocy społecznej, 7)informowanie podległych pracowników o zmianach w obowiązujących przepisach prawa, procedurach postępowania, interpretacjach i komentarzach, 8)opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych - regulaminów, instrukcji, zarządzeń, 9)prowadzenie zbioru zarządzeń Dyrektora MOPS, zbiorów uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń i upoważnień Prezydenta, 10)prowadzenie rejestru dokonanych kontroli zewnętrznych, 11)informowanie osób kierujących pracą komórek organizacyjnych oraz osób zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy o zmianach w przepisach prawa, 12)pomoc przy opracowywaniu wzorów postanowień i decyzji administracyjnych, 13)przygotowywanie zapytań w sprawach budzących wątpliwości interpretacyjne, 14)przygotowywanie komunikatów prasowych oraz udzielanie informacji środkom masowego przekazu w sprawach dotyczących powierzonego zakresu działania, po uzgodnieniu z Dyrektorem MOPS, 15)występowanie w imieniu MOPS na posiedzeniach rozstrzygających, posiedzeniach komisji Rady oraz sesjach Rady Miejskiej w czasie nieobecności Dyrektora MOPS lub na jego wniosek, 16)przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków oraz udzielanie informacji o przysługująDo zadań Zastępcy Dyrektora ds. organizacyjno - prawnych należy w szczególności:
1)przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, 2)nadzorowanie pracy podległych działów, 3)ustalanie zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności w stosunku do osób kierujących pracą podległych komórek organizacyjnych, 4)ocenianie kierowników podległych działów, 5)przygotowywanie wspólnie z kierownikami podległych działów propozycji planu budżetu w zakresie realizowanych zadań, 6)podpisywanie postanowień, decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dot. zwrotu przez dłużnika alimentacyjnego należności wypłaconych osobom uprawnionym z funduszu alimentacyjnego, uznania dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych oraz z zakresu pomocy społecznej, 7)informowanie podległych pracowników o zmianach w obowiązujących przepisach prawa, procedurach postępowania, interpretacjach i komentarzach, 8)opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych - regulaminów, instrukcji, zarządzeń, 9)prowadzenie zbioru zarządzeń Dyrektora MOPS, zbiorów uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń i upoważnień Prezydenta, 10)prowadzenie rejestru dokonanych kontroli zewnętrznych, 11)informowanie osób kierujących pracą komórek organizacyjnych oraz osób zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy o zmianach w przepisach prawa, 12)pomoc przy opracowywaniu wzorów postanowień i decyzji administracyjnych, 13)przygotowywanie zapytań w sprawach budzących wątpliwości interpretacyjne, 14)przygotowywanie komunikatów prasowych oraz udzielanie informacji środkom masowego przekazu w sprawach dotyczących powierzonego zakresu działania, po uzgodnieniu z Dyrektorem MOPS, 15)występowanie w imieniu MOPS na posiedzeniach rozstrzygających, posiedzeniach komisji Rady oraz sesjach Rady Miejskiej w czasie nieobecności Dyrektora MOPS lub na jego wniosek, 16)przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków oraz udzielanie informacji o przysługująDo zadań Zastępcy Dyrektora ds. organizacyjno - prawnych należy w szczególności:
1)przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, 2)nadzorowanie pracy podległych działów, 3)ustalanie zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności w stosunku do osób kierujących pracą podległych komórek organizacyjnych, 4)ocenianie kierowników podległych działów, 5)przygotowywanie wspólnie z kierownikami podległych działów propozycji planu budżetu w zakresie realizowanych zadań, 6)podpisywanie postanowień, decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dot. zwrotu przez dłużnika alimentacyjnego należności wypłaconych osobom uprawnionym z funduszu alimentacyjnego, uznania dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych oraz z zakresu pomocy społecznej, 7)informowanie podległych pracowników o zmianach w obowiązujących przepisach prawa, procedurach postępowania, interpretacjach i komentarzach, 8)opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych - regulaminów, instrukcji, zarządzeń, 9)prowadzenie zbioru zarządzeń Dyrektora MOPS, zbiorów uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń i upoważnień Prezydenta, 10)prowadzenie rejestru dokonanych kontroli zewnętrznych, 11)informowanie osób kierujących pracą komórek organizacyjnych oraz osób zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy o zmianach w przepisach prawa, 12)pomoc przy opracowywaniu wzorów postanowień i decyzji administracyjnych, 13)przygotowywanie zapytań w sprawach budzących wątpliwości interpretacyjne, 14)przygotowywanie komunikatów prasowych oraz udzielanie informacji środkom masowego przekazu w sprawach dotyczących powierzonego zakresu działania, po uzgodnieniu z Dyrektorem MOPS, 15)występowanie w imieniu MOPS na posiedzeniach rozstrzygających, posiedzeniach komisji Rady oraz sesjach Rady Miejskiej w czasie nieobecności Dyrektora MOPS lub na jego wniosek, 16)przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków oraz udzielanie informacji o przysługują
|