SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW Wszystkie sprawy przyjmowane są i załatwiane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 grudnia 1998 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie (Dz. U. Nr 161 poz. 1109) oraz KPA.
Do rozpatrzenia prowadzonych spraw stosuje się również: - Ustawę o ochronie przeciwpożarowej, - Rozporządzenie w sprawie czynności kontrolno - rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz osób uprawnionych do ich przeprowadzania, - Rozporządzenie w sprawie nakładania grzywien w drodze mandatu karnego, - Ustawę o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, - Kodeks karny, - Ustawę Prawo Budowlane.
W KP PSP przyjmowaniem korespondencji jawnej zajmuje się sekretariat. Na każdej korespondencji wpływającej pracownik sekretariatu nanosi datę wpływu i numer z dziennika korespondencyjnego a następnie przedkłada kierownikowi jednostki organizacyjnej do dekretacji i dalszych poleceń w danej sprawie. Korespondencja zadekretowana zostaje przekazywana przez pracownika sekretariatu do właściwych komórek organizacyjnych za pokwitowaniem w dzienniku korespondencji w celu załatwienia sprawy. Pisma pilne i terminowe, telegramy i faksy po uprzedniej dekretacji przez kierownika jednostki organizacyjnej doręcza się adresatowi bezzwłocznie. Przestrzeganie zasady szybkiego i sprawnego obiegu pism ułatwia terminowe i właściwe załatwienie
Sekretariat rejestruje: - pocztę zwykłą, wpływy faksów i telegramów, faktury, rachunki i noty nadesłane do zapłaty - w dzienniku korespondencyjnym ,
Rejestracji nie podlegają: - publikacje (gazety, czasopisma, książki, afisze, ogłoszenia, prospekty itp.), - potwierdzenia odbioru, które dołącza się do akt właściwej sprawy, - zaproszenia, życzenia itp.
Każda wpływająca korespondencja podlega rozpatrzeniu i udzieleniu odpowiedzi. Zgodnie z instrukcją kancelaryjną stosuje się załatwienie sprawy drogą pisemną. Referent przygotowuje projekt pisma załatwiającego spraw
SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW Wszystkie sprawy przyjmowane są i załatwiane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 grudnia 1998 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie (Dz. U. Nr 161 poz. 1109) oraz KPA.
Do rozpatrzenia prowadzonych spraw stosuje się również: - Ustawę o ochronie przeciwpożarowej, - Rozporządzenie w sprawie czynności kontrolno - rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz osób uprawnionych do ich przeprowadzania, - Rozporządzenie w sprawie nakładania grzywien w drodze mandatu karnego, - Ustawę o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, - Kodeks karny, - Ustawę Prawo Budowlane.
W KP PSP przyjmowaniem korespondencji jawnej zajmuje się sekretariat. Na każdej korespondencji wpływającej pracownik sekretariatu nanosi datę wpływu i numer z dziennika korespondencyjnego a następnie przedkłada kierownikowi jednostki organizacyjnej do dekretacji i dalszych poleceń w danej sprawie. Korespondencja zadekretowana zostaje przekazywana przez pracownika sekretariatu do właściwych komórek organizacyjnych za pokwitowaniem w dzienniku korespondencji w celu załatwienia sprawy. Pisma pilne i terminowe, telegramy i faksy po uprzedniej dekretacji przez kierownika jednostki organizacyjnej doręcza się adresatowi bezzwłocznie. Przestrzeganie zasady szybkiego i sprawnego obiegu pism ułatwia terminowe i właściwe załatwienie
Sekretariat rejestruje: - pocztę zwykłą, wpływy faksów i telegramów, faktury, rachunki i noty nadesłane do zapłaty - w dzienniku korespondencyjnym ,
Rejestracji nie podlegają: - publikacje (gazety, czasopisma, książki, afisze, ogłoszenia, prospekty itp.), - potwierdzenia odbioru, które dołącza się do akt właściwej sprawy, - zaproszenia, życzenia itp.
Każda wpływająca korespondencja podlega rozpatrzeniu i udzieleniu odpowiedzi. Zgodnie z instrukcją kancelaryjną stosuje się załatwienie sprawy drogą pisemną. Referent przygotowuje projekt pisma załatwiającego spraw
SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW Wszystkie sprawy przyjmowane są i załatwiane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 grudnia 1998 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie (Dz. U. Nr 161 poz. 1109) oraz KPA.
Do rozpatrzenia prowadzonych spraw stosuje się również: - Ustawę o ochronie przeciwpożarowej, - Rozporządzenie w sprawie czynności kontrolno - rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz osób uprawnionych do ich przeprowadzania, - Rozporządzenie w sprawie nakładania grzywien w drodze mandatu karnego, - Ustawę o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, - Kodeks karny, - Ustawę Prawo Budowlane.
W KP PSP przyjmowaniem korespondencji jawnej zajmuje się sekretariat. Na każdej korespondencji wpływającej pracownik sekretariatu nanosi datę wpływu i numer z dziennika korespondencyjnego a następnie przedkłada kierownikowi jednostki organizacyjnej do dekretacji i dalszych poleceń w danej sprawie. Korespondencja zadekretowana zostaje przekazywana przez pracownika sekretariatu do właściwych komórek organizacyjnych za pokwitowaniem w dzienniku korespondencji w celu załatwienia sprawy. Pisma pilne i terminowe, telegramy i faksy po uprzedniej dekretacji przez kierownika jednostki organizacyjnej doręcza się adresatowi bezzwłocznie. Przestrzeganie zasady szybkiego i sprawnego obiegu pism ułatwia terminowe i właściwe załatwienie
Sekretariat rejestruje: - pocztę zwykłą, wpływy faksów i telegramów, faktury, rachunki i noty nadesłane do zapłaty - w dzienniku korespondencyjnym ,
Rejestracji nie podlegają: - publikacje (gazety, czasopisma, książki, afisze, ogłoszenia, prospekty itp.), - potwierdzenia odbioru, które dołącza się do akt właściwej sprawy, - zaproszenia, życzenia itp.
Każda wpływająca korespondencja podlega rozpatrzeniu i udzieleniu odpowiedzi. Zgodnie z instrukcją kancelaryjną stosuje się załatwienie sprawy drogą pisemną. Referent przygotowuje projekt pisma załatwiającego spraw
|