1/ przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w Komendzie Powiatowej. / opracowywanie i ewidencjonowanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie miejskiej oraz decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego, 3/ organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej oraz utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami mediów, 4/ prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego, archiwum i spraw związanych z archiwizacją oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej, 5/ prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej, 6/sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej, 7/ realizowanie polityki kadrowo - płacowej Komendanta Powiatowego oraz przygotowywanie wniosków dotyczących awansów i wyróżnień, 8/ realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, planowania pracy Komendy Powiatowej oraz organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego, 9/ przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Państwowej Straży Pożarnej, 10/ analizowanie i realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego, profilaktyki zdrowotnej i ubezpieczeń oraz spraw socjalnych, 11/ współpraca z Radcą Prawnym świadczącym usługi dla Komendy Powiatowej PSP w Łosicach.
|