1. opracowywanie projektu budżetu oraz nadzór nad jego wykonaniem. 2. prowadzenie rachunkowości w zakresie dochodów i wydatków budżetowych. 3. prowadzenie ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych w użytkowaniu. 4. kontrola zaangażowania środków budżetowych. 5. kontrola wykorzystania środków pieniężnych w banku-składanie zapotrzebowania na środki. 6. prowadzenie korespondencji bankowej (polecenie przelewu, dowody wpłat). 7. bieżąca analiza planowanych wydatków w poszczególnych rozdziałach i paragrafach. 8. nadzór i kontrola kasy-wpłaty, wypłaty list, faktur itp. 9. sporządzanie sprawozdań miesięcznych, półrocznych, rocznych. 10. sporządzanie zestawień dokumentów do księgowania. 11. prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej dochodów i wydatków budżetowych Ośrodka. 12. wydawanie i nadzór nad drukami ścisłego zarachowania. 13. rozliczanie przeprowadzonych inwentaryzacji. 14. naliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
|