wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Szczytno - Bip Archiwalny

Szczegóły informacji:

Inspektor ds. ochrony przyrody i środowiska (BR-1110/9-1/09)

Data: 2009-03-04
Autor: Kamil Maliszewski
Treść informacji / streszczenie:
WÓJT GMINY SZCZYTNO
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektor ds. ochrony przyrody i środowiska (1 etat)

w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno)
nazwa stanowiska pracy


Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych)
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) nieposzlakowana opinia;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;
5) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody, administracji;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.


Wymagania dodatkowe:

1) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań,
a także jego obowiązków związanych z ochroną przyrody i środowiska na terenie Gminy Szczytno;
2) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia,
a w szczególności:
• ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
• ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego
• ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
• ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska
• ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,
• ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (w zakresie stanowiska),


Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) tworzenie i utrzymywaniem terenów zielonych,
2) prowadzenie rejestru rezerwatów i pomników przyrody,
3) prowadzenie spraw związanych z łowiectwem,
4) prowadzenie spraw związanych z członkostwem Gminy Szczytno w związkach gmin oraz lokalnych grupach działania,
5) prowadzenie planu wydatków i sprawozdawczości z wydatkowania środków z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska,
6) analizowanie możliwości pozyskania przez gminę środków finansowych z funduszy krajowych i europejskich,
7) informowanie referatów stanowisk Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy o istniejących programach i procedurach poWÓJT GMINY SZCZYTNO
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektor ds. ochrony przyrody i środowiska (1 etat)

w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno)
nazwa stanowiska pracy


Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych)
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) nieposzlakowana opinia;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;
5) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody, administracji;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.


Wymagania dodatkowe:

1) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań,
a także jego obowiązków związanych z ochroną przyrody i środowiska na terenie Gminy Szczytno;
2) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia,
a w szczególności:
• ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
• ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego
• ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
• ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska
• ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,
• ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (w zakresie stanowiska),


Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) tworzenie i utrzymywaniem terenów zielonych,
2) prowadzenie rejestru rezerwatów i pomników przyrody,
3) prowadzenie spraw związanych z łowiectwem,
4) prowadzenie spraw związanych z członkostwem Gminy Szczytno w związkach gmin oraz lokalnych grupach działania,
5) prowadzenie planu wydatków i sprawozdawczości z wydatkowania środków z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska,
6) analizowanie możliwości pozyskania przez gminę środków finansowych z funduszy krajowych i europejskich,
7) informowanie referatów stanowisk Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy o istniejących programach i procedurach poWÓJT GMINY SZCZYTNO
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektor ds. ochrony przyrody i środowiska (1 etat)

w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno)
nazwa stanowiska pracy


Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych)
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) nieposzlakowana opinia;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;
5) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody, administracji;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.


Wymagania dodatkowe:

1) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań,
a także jego obowiązków związanych z ochroną przyrody i środowiska na terenie Gminy Szczytno;
2) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia,
a w szczególności:
• ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
• ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego
• ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
• ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska
• ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,
• ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (w zakresie stanowiska),


Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) tworzenie i utrzymywaniem terenów zielonych,
2) prowadzenie rejestru rezerwatów i pomników przyrody,
3) prowadzenie spraw związanych z łowiectwem,
4) prowadzenie spraw związanych z członkostwem Gminy Szczytno w związkach gmin oraz lokalnych grupach działania,
5) prowadzenie planu wydatków i sprawozdawczości z wydatkowania środków z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska,
6) analizowanie możliwości pozyskania przez gminę środków finansowych z funduszy krajowych i europejskich,
7) informowanie referatów stanowisk Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy o istniejących programach i procedurach poWÓJT GMINY SZCZYTNO
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektor ds. ochrony przyrody i środowiska (1 etat)

w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno)
nazwa stanowiska pracy


Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych)
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) nieposzlakowana opinia;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;
5) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody, administracji;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.


Wymagania dodatkowe:

1) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań,
a także jego obowiązków związanych z ochroną przyrody i środowiska na terenie Gminy Szczytno;
2) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia,
a w szczególności:
• ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
• ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego
• ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
• ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska
• ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,
• ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (w zakresie stanowiska),


Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) tworzenie i utrzymywaniem terenów zielonych,
2) prowadzenie rejestru rezerwatów i pomników przyrody,
3) prowadzenie spraw związanych z łowiectwem,
4) prowadzenie spraw związanych z członkostwem Gminy Szczytno w związkach gmin oraz lokalnych grupach działania,
5) prowadzenie planu wydatków i sprawozdawczości z wydatkowania środków z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska,
6) analizowanie możliwości pozyskania przez gminę środków finansowych z funduszy krajowych i europejskich,
7) informowanie referatów stanowisk Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy o istniejących programach i procedurach poWÓJT GMINY SZCZYTNO
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektor ds. ochrony przyrody i środowiska (1 etat)

w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno)
nazwa stanowiska pracy


Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych)
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) nieposzlakowana opinia;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;
5) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody, administracji;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.


Wymagania dodatkowe:

1) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań,
a także jego obowiązków związanych z ochroną przyrody i środowiska na terenie Gminy Szczytno;
2) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia,
a w szczególności:
• ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
• ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego
• ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
• ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska
• ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,
• ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (w zakresie stanowiska),


Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) tworzenie i utrzymywaniem terenów zielonych,
2) prowadzenie rejestru rezerwatów i pomników przyrody,
3) prowadzenie spraw związanych z łowiectwem,
4) prowadzenie spraw związanych z członkostwem Gminy Szczytno w związkach gmin oraz lokalnych grupach działania,
5) prowadzenie planu wydatków i sprawozdawczości z wydatkowania środków z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska,
6) analizowanie możliwości pozyskania przez gminę środków finansowych z funduszy krajowych i europejskich,
7) informowanie referatów stanowisk Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy o istniejących programach i procedurach poWÓJT GMINY SZCZYTNO
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektor ds. ochrony przyrody i środowiska (1 etat)

w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno)
nazwa stanowiska pracy


Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych)
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) nieposzlakowana opinia;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;
5) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody, administracji;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.


Wymagania dodatkowe:

1) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań,
a także jego obowiązków związanych z ochroną przyrody i środowiska na terenie Gminy Szczytno;
2) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia,
a w szczególności:
• ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
• ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego
• ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
• ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska
• ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,
• ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (w zakresie stanowiska),


Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) tworzenie i utrzymywaniem terenów zielonych,
2) prowadzenie rejestru rezerwatów i pomników przyrody,
3) prowadzenie spraw związanych z łowiectwem,
4) prowadzenie spraw związanych z członkostwem Gminy Szczytno w związkach gmin oraz lokalnych grupach działania,
5) prowadzenie planu wydatków i sprawozdawczości z wydatkowania środków z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska,
6) analizowanie możliwości pozyskania przez gminę środków finansowych z funduszy krajowych i europejskich,
7) informowanie referatów stanowisk Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy o istniejących programach i procedurach po

 Załączniki

    Informacje systemowe

Tożsamość osoby, która odpowiada za treść informacji
Tożsamość osoby, która wytworzyła informację Kamil Maliszewski
Tożsamość osoby, która udostępniła informację Kamil Maliszewski
Data wytworzenia informacji 2009-03-04
Data udostępnienia informacji 2009-03-04