WÓJT GMINY SZCZYTNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor ds. ochrony przyrody i środowiska (1 etat)
w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno) nazwa stanowiska pracy
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych) 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) nieposzlakowana opinia; 4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne; 5) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody, administracji; 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań, a także jego obowiązków związanych z ochroną przyrody i środowiska na terenie Gminy Szczytno; 2) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia, a w szczególności: • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego • ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, • ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska • ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, • ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (w zakresie stanowiska),
Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) tworzenie i utrzymywaniem terenów zielonych, 2) prowadzenie rejestru rezerwatów i pomników przyrody, 3) prowadzenie spraw związanych z łowiectwem, 4) prowadzenie spraw związanych z członkostwem Gminy Szczytno w związkach gmin oraz lokalnych grupach działania, 5) prowadzenie planu wydatków i sprawozdawczości z wydatkowania środków z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska, 6) analizowanie możliwości pozyskania przez gminę środków finansowych z funduszy krajowych i europejskich, 7) informowanie referatów stanowisk Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy o istniejących programach i procedurach poWÓJT GMINY SZCZYTNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor ds. ochrony przyrody i środowiska (1 etat)
w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno) nazwa stanowiska pracy
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych) 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) nieposzlakowana opinia; 4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne; 5) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody, administracji; 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań, a także jego obowiązków związanych z ochroną przyrody i środowiska na terenie Gminy Szczytno; 2) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia, a w szczególności: • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego • ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, • ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska • ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, • ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (w zakresie stanowiska),
Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) tworzenie i utrzymywaniem terenów zielonych, 2) prowadzenie rejestru rezerwatów i pomników przyrody, 3) prowadzenie spraw związanych z łowiectwem, 4) prowadzenie spraw związanych z członkostwem Gminy Szczytno w związkach gmin oraz lokalnych grupach działania, 5) prowadzenie planu wydatków i sprawozdawczości z wydatkowania środków z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska, 6) analizowanie możliwości pozyskania przez gminę środków finansowych z funduszy krajowych i europejskich, 7) informowanie referatów stanowisk Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy o istniejących programach i procedurach poWÓJT GMINY SZCZYTNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor ds. ochrony przyrody i środowiska (1 etat)
w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno) nazwa stanowiska pracy
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych) 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) nieposzlakowana opinia; 4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne; 5) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody, administracji; 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań, a także jego obowiązków związanych z ochroną przyrody i środowiska na terenie Gminy Szczytno; 2) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia, a w szczególności: • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego • ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, • ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska • ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, • ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (w zakresie stanowiska),
Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) tworzenie i utrzymywaniem terenów zielonych, 2) prowadzenie rejestru rezerwatów i pomników przyrody, 3) prowadzenie spraw związanych z łowiectwem, 4) prowadzenie spraw związanych z członkostwem Gminy Szczytno w związkach gmin oraz lokalnych grupach działania, 5) prowadzenie planu wydatków i sprawozdawczości z wydatkowania środków z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska, 6) analizowanie możliwości pozyskania przez gminę środków finansowych z funduszy krajowych i europejskich, 7) informowanie referatów stanowisk Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy o istniejących programach i procedurach poWÓJT GMINY SZCZYTNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor ds. ochrony przyrody i środowiska (1 etat)
w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno) nazwa stanowiska pracy
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych) 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) nieposzlakowana opinia; 4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne; 5) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody, administracji; 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań, a także jego obowiązków związanych z ochroną przyrody i środowiska na terenie Gminy Szczytno; 2) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia, a w szczególności: • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego • ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, • ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska • ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, • ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (w zakresie stanowiska),
Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) tworzenie i utrzymywaniem terenów zielonych, 2) prowadzenie rejestru rezerwatów i pomników przyrody, 3) prowadzenie spraw związanych z łowiectwem, 4) prowadzenie spraw związanych z członkostwem Gminy Szczytno w związkach gmin oraz lokalnych grupach działania, 5) prowadzenie planu wydatków i sprawozdawczości z wydatkowania środków z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska, 6) analizowanie możliwości pozyskania przez gminę środków finansowych z funduszy krajowych i europejskich, 7) informowanie referatów stanowisk Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy o istniejących programach i procedurach poWÓJT GMINY SZCZYTNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor ds. ochrony przyrody i środowiska (1 etat)
w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno) nazwa stanowiska pracy
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych) 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) nieposzlakowana opinia; 4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne; 5) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody, administracji; 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań, a także jego obowiązków związanych z ochroną przyrody i środowiska na terenie Gminy Szczytno; 2) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia, a w szczególności: • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego • ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, • ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska • ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, • ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (w zakresie stanowiska),
Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) tworzenie i utrzymywaniem terenów zielonych, 2) prowadzenie rejestru rezerwatów i pomników przyrody, 3) prowadzenie spraw związanych z łowiectwem, 4) prowadzenie spraw związanych z członkostwem Gminy Szczytno w związkach gmin oraz lokalnych grupach działania, 5) prowadzenie planu wydatków i sprawozdawczości z wydatkowania środków z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska, 6) analizowanie możliwości pozyskania przez gminę środków finansowych z funduszy krajowych i europejskich, 7) informowanie referatów stanowisk Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy o istniejących programach i procedurach poWÓJT GMINY SZCZYTNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor ds. ochrony przyrody i środowiska (1 etat)
w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno) nazwa stanowiska pracy
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych) 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) nieposzlakowana opinia; 4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne; 5) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody, administracji; 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań, a także jego obowiązków związanych z ochroną przyrody i środowiska na terenie Gminy Szczytno; 2) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia, a w szczególności: • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego • ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, • ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska • ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, • ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (w zakresie stanowiska),
Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) tworzenie i utrzymywaniem terenów zielonych, 2) prowadzenie rejestru rezerwatów i pomników przyrody, 3) prowadzenie spraw związanych z łowiectwem, 4) prowadzenie spraw związanych z członkostwem Gminy Szczytno w związkach gmin oraz lokalnych grupach działania, 5) prowadzenie planu wydatków i sprawozdawczości z wydatkowania środków z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska, 6) analizowanie możliwości pozyskania przez gminę środków finansowych z funduszy krajowych i europejskich, 7) informowanie referatów stanowisk Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy o istniejących programach i procedurach po
|