WÓJT GMINY SZCZYTNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Młodszy referent ds. księgowości budżetowej i pozabudżetowej (1 etat)
w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno) nazwa stanowiska pracy
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych) 2) ukończone 18 lat życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) nieposzlakowana opinia; 4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne; 5) wykształcenie średnie w zakresie rachunkowości lub ekonomii; 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości (w szczególności na podobnym stanowisku w jednostce organizacyjnej jednostki samorządu terytorialnego), 2) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań, a także jego obowiązków związanych z księgową realizacją budżetu gminy wg obowiązujących zasad rachunkowości; 3) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia, a w szczególności: • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego • ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych • ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, • przepisów wykonawczych do w/w ustaw
Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) księgowanie analityczne dochodów i wydatków Urzędu Gminy Szczytno, 2) prowadzenie księgowości pozabudżetowej, 3) sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, 4) nadzór nad realizacją planu finansowgo, 5) prowadzenie ewidencji wydatków strukturalnych, 6) kompletowanie i księgowanie dokumentacji dotyczącej projektów unijnych, 7) prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej spraw prowadzonych na stanowisku, 8) ewidencjonowanie spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, 9) archiwizacja dokumentów w zakresie stanowWÓJT GMINY SZCZYTNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Młodszy referent ds. księgowości budżetowej i pozabudżetowej (1 etat)
w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno) nazwa stanowiska pracy
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych) 2) ukończone 18 lat życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) nieposzlakowana opinia; 4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne; 5) wykształcenie średnie w zakresie rachunkowości lub ekonomii; 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości (w szczególności na podobnym stanowisku w jednostce organizacyjnej jednostki samorządu terytorialnego), 2) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań, a także jego obowiązków związanych z księgową realizacją budżetu gminy wg obowiązujących zasad rachunkowości; 3) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia, a w szczególności: • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego • ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych • ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, • przepisów wykonawczych do w/w ustaw
Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) księgowanie analityczne dochodów i wydatków Urzędu Gminy Szczytno, 2) prowadzenie księgowości pozabudżetowej, 3) sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, 4) nadzór nad realizacją planu finansowgo, 5) prowadzenie ewidencji wydatków strukturalnych, 6) kompletowanie i księgowanie dokumentacji dotyczącej projektów unijnych, 7) prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej spraw prowadzonych na stanowisku, 8) ewidencjonowanie spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, 9) archiwizacja dokumentów w zakresie stanowWÓJT GMINY SZCZYTNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Młodszy referent ds. księgowości budżetowej i pozabudżetowej (1 etat)
w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno) nazwa stanowiska pracy
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych) 2) ukończone 18 lat życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) nieposzlakowana opinia; 4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne; 5) wykształcenie średnie w zakresie rachunkowości lub ekonomii; 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości (w szczególności na podobnym stanowisku w jednostce organizacyjnej jednostki samorządu terytorialnego), 2) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań, a także jego obowiązków związanych z księgową realizacją budżetu gminy wg obowiązujących zasad rachunkowości; 3) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia, a w szczególności: • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego • ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych • ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, • przepisów wykonawczych do w/w ustaw
Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) księgowanie analityczne dochodów i wydatków Urzędu Gminy Szczytno, 2) prowadzenie księgowości pozabudżetowej, 3) sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, 4) nadzór nad realizacją planu finansowgo, 5) prowadzenie ewidencji wydatków strukturalnych, 6) kompletowanie i księgowanie dokumentacji dotyczącej projektów unijnych, 7) prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej spraw prowadzonych na stanowisku, 8) ewidencjonowanie spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, 9) archiwizacja dokumentów w zakresie stanowWÓJT GMINY SZCZYTNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Młodszy referent ds. księgowości budżetowej i pozabudżetowej (1 etat)
w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno) nazwa stanowiska pracy
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych) 2) ukończone 18 lat życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) nieposzlakowana opinia; 4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne; 5) wykształcenie średnie w zakresie rachunkowości lub ekonomii; 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości (w szczególności na podobnym stanowisku w jednostce organizacyjnej jednostki samorządu terytorialnego), 2) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań, a także jego obowiązków związanych z księgową realizacją budżetu gminy wg obowiązujących zasad rachunkowości; 3) znajomość aktualnych przepisów regulujących powyższe zagadnienia, a w szczególności: • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego • ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych • ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, • przepisów wykonawczych do w/w ustaw
Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) księgowanie analityczne dochodów i wydatków Urzędu Gminy Szczytno, 2) prowadzenie księgowości pozabudżetowej, 3) sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, 4) nadzór nad realizacją planu finansowgo, 5) prowadzenie ewidencji wydatków strukturalnych, 6) kompletowanie i księgowanie dokumentacji dotyczącej projektów unijnych, 7) prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej spraw prowadzonych na stanowisku, 8) ewidencjonowanie spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, 9) archiwizacja dokumentów w zakresie stanow
|