Urząd Gminy Szczytno
Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor ds. kontroli wewnętrznej (1/2 etatu)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
• kontrola prawidłowości wykonywanych zadań należących do zakresu działania jednostek organizacyjnych Gminy Szczytno, • prowadzenie kontroli finansowych w gminnych jednostkach organizacyjnych, • prowadzenie kontroli przestrzegania realizacji procedur kontroli finansowej w gminnych jednostkach organizacyjnych, • wykonywanie zadań kontrolnych w komórkach organizacyjnych Urzędu Gminy Szczytno, • sporządzanie protokołu z każdej przeprowadzonej kontroli oraz projektów zaleceń pokontrolnych, • nadzorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych, • koordynowanie kontroli wewnętrznej Gminy Szczytno.
Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób spełniających wymagania, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych); • wykształcenie wyższe; • trzyletni staż pracy, w tym związany z kontrolą lub audytem w administracji publicznej, • podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości w administracji samorządowej i zamówień publicznych, • umiejętność pracy przy wykorzystaniu komputera, • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, • kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią..
Wymagania dodatkowe:
• ukończone kursy w zakresie wykonywanych zadań, • podstawowa znajomość procedur kontroli finansowej, • mile widziana praktyka w księgowości jednostek sektora finansów publicznych, • znajomość regulacji prawnych: - ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, - ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych, - ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. przepisy wprowadzające ustawę o finansach puUrząd Gminy Szczytno
Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor ds. kontroli wewnętrznej (1/2 etatu)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
• kontrola prawidłowości wykonywanych zadań należących do zakresu działania jednostek organizacyjnych Gminy Szczytno, • prowadzenie kontroli finansowych w gminnych jednostkach organizacyjnych, • prowadzenie kontroli przestrzegania realizacji procedur kontroli finansowej w gminnych jednostkach organizacyjnych, • wykonywanie zadań kontrolnych w komórkach organizacyjnych Urzędu Gminy Szczytno, • sporządzanie protokołu z każdej przeprowadzonej kontroli oraz projektów zaleceń pokontrolnych, • nadzorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych, • koordynowanie kontroli wewnętrznej Gminy Szczytno.
Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób spełniających wymagania, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych); • wykształcenie wyższe; • trzyletni staż pracy, w tym związany z kontrolą lub audytem w administracji publicznej, • podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości w administracji samorządowej i zamówień publicznych, • umiejętność pracy przy wykorzystaniu komputera, • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, • kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią..
Wymagania dodatkowe:
• ukończone kursy w zakresie wykonywanych zadań, • podstawowa znajomość procedur kontroli finansowej, • mile widziana praktyka w księgowości jednostek sektora finansów publicznych, • znajomość regulacji prawnych: - ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, - ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych, - ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. przepisy wprowadzające ustawę o finansach puUrząd Gminy Szczytno
Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor ds. kontroli wewnętrznej (1/2 etatu)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
• kontrola prawidłowości wykonywanych zadań należących do zakresu działania jednostek organizacyjnych Gminy Szczytno, • prowadzenie kontroli finansowych w gminnych jednostkach organizacyjnych, • prowadzenie kontroli przestrzegania realizacji procedur kontroli finansowej w gminnych jednostkach organizacyjnych, • wykonywanie zadań kontrolnych w komórkach organizacyjnych Urzędu Gminy Szczytno, • sporządzanie protokołu z każdej przeprowadzonej kontroli oraz projektów zaleceń pokontrolnych, • nadzorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych, • koordynowanie kontroli wewnętrznej Gminy Szczytno.
Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób spełniających wymagania, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych); • wykształcenie wyższe; • trzyletni staż pracy, w tym związany z kontrolą lub audytem w administracji publicznej, • podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości w administracji samorządowej i zamówień publicznych, • umiejętność pracy przy wykorzystaniu komputera, • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, • kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią..
Wymagania dodatkowe:
• ukończone kursy w zakresie wykonywanych zadań, • podstawowa znajomość procedur kontroli finansowej, • mile widziana praktyka w księgowości jednostek sektora finansów publicznych, • znajomość regulacji prawnych: - ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, - ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych, - ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. przepisy wprowadzające ustawę o finansach puUrząd Gminy Szczytno
Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor ds. kontroli wewnętrznej (1/2 etatu)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
• kontrola prawidłowości wykonywanych zadań należących do zakresu działania jednostek organizacyjnych Gminy Szczytno, • prowadzenie kontroli finansowych w gminnych jednostkach organizacyjnych, • prowadzenie kontroli przestrzegania realizacji procedur kontroli finansowej w gminnych jednostkach organizacyjnych, • wykonywanie zadań kontrolnych w komórkach organizacyjnych Urzędu Gminy Szczytno, • sporządzanie protokołu z każdej przeprowadzonej kontroli oraz projektów zaleceń pokontrolnych, • nadzorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych, • koordynowanie kontroli wewnętrznej Gminy Szczytno.
Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób spełniających wymagania, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych); • wykształcenie wyższe; • trzyletni staż pracy, w tym związany z kontrolą lub audytem w administracji publicznej, • podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości w administracji samorządowej i zamówień publicznych, • umiejętność pracy przy wykorzystaniu komputera, • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, • kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią..
Wymagania dodatkowe:
• ukończone kursy w zakresie wykonywanych zadań, • podstawowa znajomość procedur kontroli finansowej, • mile widziana praktyka w księgowości jednostek sektora finansów publicznych, • znajomość regulacji prawnych: - ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, - ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych, - ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. przepisy wprowadzające ustawę o finansach pu
|