wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Szczytno - Bip Archiwalny

Szczegóły informacji:

ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. ochrony przyrody

Data: 2014-09-12
Autor: Karolina Lewandowska-Zając
Treść informacji / streszczenie:

WÓJT GMINY SZCZYTNO

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. ochrony przyrody
w Urzędzie Gminy Szczytno
(ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno)

Wymagania niezbędne:

    1. obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych);
    2. ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. nieposzlakowana opinia;
    4. brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;
    5. wykształcenie wyższe – ochrona środowiska;
    6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
    7. znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań,
    8. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
    9. znajomość aktualnych przepisów związanych z zakresem wykonywanej pracy, a w szczególności:
    • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.);
    • ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.);
    • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.);
    • Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 z późn. zm.);
    • ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z dnia 8 stycznia 2013 r.)
    • ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2013.1399 j.t.)
    • ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2013.1232 j.t.)
    • ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U.2013.627 j.t. )
    • ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.2013.1235 j.t.)
    • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 października 2004 r .w sprawie stawek opłat dla poszczególnych rodzajów i gatunków drzew (Dz. U. z dnia 20 października 2004 r.)
    • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco

oddziaływać na środowisko (Dz. U. z dnia 12 listopada 2010 r.)

 

Wymagania dodatkowe (fakultatywne):

  1. doświadczenie w pracy w administracji publicznej.

 

Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Wydawanie decyzji zezwalających na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości.
  2. Oględziny w terenie drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia.
  3. Wymierzanie kar pieniężnych za usuwanie drzew lub krzewów bez wymaganego zezwolenia.
  4. Sprawowanie nadzoru oraz podejmowanie czynności mających na celu zapewnianie warunków objęcia wszystkich mieszkańców Gminy zorganizowanym systemem odbierania wszystkich rodzajów odpadów komunalnych oraz zapewnianie warunków funkcjonowania systemu selektywnego zbierania i odbierania odpadów komunalnych.
  5. Prowadzenie nadzoru nad realizacją obowiązków nałożonych na właścicieli nieruchomości w zakresie utrzymywania czystości i porządku w gminie.
  6. Tworzenie i zarządzanie bazą danych  nieruchomości objętych nowym systemem selektywnego zbierania i odbierania odpadów komunalnych.
  7. Pośrednictwo i pomoc w rozwiązywaniu problemów mieszkańców związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie.
  8. Określenie wymagań, wobec osób utrzymujących zwierzęta domowe, w zakresie bezpieczeństwa i czystości w miejscach publicznych.
  9. Rozwiązanie problemu bezdomnych zwierząt oraz zapewnienie zbierania, transportu i unieszkodliwiania zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części oraz współdziałanie z przedsiębiorcami podejmującymi działalność w tym zakresie.
  10. Czynności związane z realizacją zadań pod nazwa „Usuwanie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest z terenu Gminy Szczytno” oraz eliminacją ze środowiska wyrobów zawierających azbest (w szczególności pokryć dachowych).
  11. Rozliczanie faktur związanych ze stanowiskiem,
  12. Uczestniczenie w komisjach inwentaryzacyjnych i przetargowych,

Warunki pracy:

 

  1. wymiar etatu: 1 etat
  2. stanowisko nie niższe niż młodszy referent z wynagrodzeniem wg grupy VIII od 1 300  zł do 2 600  zł.

 

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych 

W miesiącu sierpniu 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szczytno w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych , jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty:

• CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list motywacyjny;
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
• kopie świadectw pracy dokumentujących pożądany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
• kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia;
• kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
• podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
• podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
• oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku;
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 62, poz. 286 z późniejszymi zmianami)
• osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego
• podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.)”

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Szczytno (12-100 Szczytno, ul. Łomżyńska 3 pok. Nr 206) lub pocztą na adres Urzędu w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. ochrony przyrody w Urzędzie Gminy Szczytno”, w terminie do dnia 24  września 2014 r.

W przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego aplikacje można również przesłać pocztą elektroniczną: na adres: [email protected] (w tytule wiadomości zamieszczając w/w dopisek).

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Szczytno po określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej

(http://www.e-bip.pl/start/13113) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szczytno przy ul. Łomżyńskiej 3 w Szczytnie.

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie dalszych etapów procedury naboru.

Oferty nie zakwalifikowane stanowią dokumentację naboru.

 

Planowany termin testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej   29 września 2014 r.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami)”.

 

Wójt Gminy Szczytno

/-/  Sławomir Wojciechowski

 

 


    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2014-09-12
Data udostępnienia informacji 2014-09-12