Do zadań stanowiska ds. Rolnictwa Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji należy prowadzenie spraw z zakresu: 1) przygotowywania materiałów do dokumentów planistycznych Gminy, 2) koordynacji i obsługi działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych, 3) koordynacji i obsługi działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 4) współdziałania z Gminną Komisją Urbanistyczną, 5)przechowywania planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawania odpisów i wyrysów, 6) prowadzenia i aktualizacji rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 7) oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowania wyników tej oceny, 8) dokonywania analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 9) prowadzenia spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 10) rejestrowania decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowania ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania trenu, 11) łowiectwa, 12) pracowniczych ogródków działkowych, 13) ochrony gruntów rolnych i leśnych w tym: a) przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze, b) wyłączenia gruntów z produkcji, c) rolniczego wykorzystania gruntów, d) rekultywacji nieużytków oraz zdewastowanych i zdegradowanych gruntów, e) użyźniania gruntów 14) przeciwdziałania nieformalnemu obrotowi ziemią, 15) nasiennictwa, 16) melioracji, 17) gospodarki wodnej, 18) planowaniem zaopatrzenia Gminy w wodę, 19) planowaniem skanalizowania Gminy, 20) zlecaniem wykonania dokumentacji dla instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, 21) wnioskowaniem o dofinansowanie zamierzonych inwestycji, 22) przetargami dotyczącymi inwestycji prowadzonych przez referat, 23) nadzorem nad prawidłowością realizacji inwestycji, 24) odbiorem i rozliczeniem inwestycji, 25) przekazaniem inwDo zadań stanowiska ds. Rolnictwa Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji należy prowadzenie spraw z zakresu: 1) przygotowywania materiałów do dokumentów planistycznych Gminy, 2) koordynacji i obsługi działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych, 3) koordynacji i obsługi działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 4) współdziałania z Gminną Komisją Urbanistyczną, 5)przechowywania planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawania odpisów i wyrysów, 6) prowadzenia i aktualizacji rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 7) oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowania wyników tej oceny, 8) dokonywania analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 9) prowadzenia spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 10) rejestrowania decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowania ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania trenu, 11) łowiectwa, 12) pracowniczych ogródków działkowych, 13) ochrony gruntów rolnych i leśnych w tym: a) przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze, b) wyłączenia gruntów z produkcji, c) rolniczego wykorzystania gruntów, d) rekultywacji nieużytków oraz zdewastowanych i zdegradowanych gruntów, e) użyźniania gruntów 14) przeciwdziałania nieformalnemu obrotowi ziemią, 15) nasiennictwa, 16) melioracji, 17) gospodarki wodnej, 18) planowaniem zaopatrzenia Gminy w wodę, 19) planowaniem skanalizowania Gminy, 20) zlecaniem wykonania dokumentacji dla instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, 21) wnioskowaniem o dofinansowanie zamierzonych inwestycji, 22) przetargami dotyczącymi inwestycji prowadzonych przez referat, 23) nadzorem nad prawidłowością realizacji inwestycji, 24) odbiorem i rozliczeniem inwestycji, 25) przekazaniem inwDo zadań stanowiska ds. Rolnictwa Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji należy prowadzenie spraw z zakresu: 1) przygotowywania materiałów do dokumentów planistycznych Gminy, 2) koordynacji i obsługi działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych, 3) koordynacji i obsługi działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 4) współdziałania z Gminną Komisją Urbanistyczną, 5)przechowywania planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawania odpisów i wyrysów, 6) prowadzenia i aktualizacji rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 7) oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowania wyników tej oceny, 8) dokonywania analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 9) prowadzenia spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 10) rejestrowania decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowania ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania trenu, 11) łowiectwa, 12) pracowniczych ogródków działkowych, 13) ochrony gruntów rolnych i leśnych w tym: a) przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze, b) wyłączenia gruntów z produkcji, c) rolniczego wykorzystania gruntów, d) rekultywacji nieużytków oraz zdewastowanych i zdegradowanych gruntów, e) użyźniania gruntów 14) przeciwdziałania nieformalnemu obrotowi ziemią, 15) nasiennictwa, 16) melioracji, 17) gospodarki wodnej, 18) planowaniem zaopatrzenia Gminy w wodę, 19) planowaniem skanalizowania Gminy, 20) zlecaniem wykonania dokumentacji dla instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, 21) wnioskowaniem o dofinansowanie zamierzonych inwestycji, 22) przetargami dotyczącymi inwestycji prowadzonych przez referat, 23) nadzorem nad prawidłowością realizacji inwestycji, 24) odbiorem i rozliczeniem inwestycji, 25) przekazaniem inw |