wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Łosicach

Szczegóły informacji:

Uruchomienie Centrum Informacji Konsumenckiej przy UKE

Data: 2007-02-16
Autor: Sidoruk Joanna
Treść informacji / streszczenie:
OGŁOSZENIE

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Łosicach informuje, że od 15 lutego 2007 r. w Urzędzie

Komunikacji Elektronicznej rusza Centrum Informacji Konsumenckiej (CIK).

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15 pod numerem telefonu

0 801 900 853

na pytania użytkowników będą odpowiadać pracownicy zajmujący się prawami konsumenta w

zakresie usług telekomunikacyjnych i pocztowych.

W Centrum Informacji Konsumenckiej będzie można uzyskać poradę m.in.:

• jak reklamować rachunek telefoniczny,
• na co zwracać uwagę zawierając umowę na usługi: telefonii stacjonarnej, mobilnej (komórki) lub o dostęp do Internetu,
• czego można żądać od dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych,
• kto to jest przedsiębiorca wyznaczony i jakie ma obowiązki,
• jak można rozstrzygnąć spór z dostawcą usług itp.

Pracownicy CIK odpowiedzą na pytania dotyczące usług telekomunikacyjnych i pocztowych, natomiast nie będą kompetentni do udzielenia informacji, jeśli sprawa będzie spoza zakresu działania Prezesa UKE. Jednakże w miarę możliwości postarają się podać informację do jakiej instytucji należy się zwrócić w danej sprawie.
Zorganizowanie Centrum Informacji Konsumenckiej jest wynikiem dużej liczby pytań kierowanych przez użytkowników usług telekomunikacyjnych i pocztowych do UKE, zarówno na piśmie, elektronicznie jak i telefonicznie. Wielu użytkowników tych usług podkreśla potrzebę istnienia rzetelnego i obiektywnego źródła informacji o usługach telekomunikacyjnych i pocztowych. Klienci zwracający się z pytaniami i wątpliwościami do biur obsługi klienta operatorów nie zawsze są kompleksowo informowani, a zdarza się, że udzielane przez różnych pracowników informacje w tej samej sprawie są sprzeczne.
Stworzenie CIK powinno przyczynić się do bardziej świadomego korzystania z usług telekomunikacyjnych i pocztowych przez konsumentów.
Centrum Informacji Konsumenckiej jest kolejnym krokiem podjętym p OGŁOSZENIE

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Łosicach informuje, że od 15 lutego 2007 r. w Urzędzie

Komunikacji Elektronicznej rusza Centrum Informacji Konsumenckiej (CIK).

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15 pod numerem telefonu

0 801 900 853

na pytania użytkowników będą odpowiadać pracownicy zajmujący się prawami konsumenta w

zakresie usług telekomunikacyjnych i pocztowych.

W Centrum Informacji Konsumenckiej będzie można uzyskać poradę m.in.:

• jak reklamować rachunek telefoniczny,
• na co zwracać uwagę zawierając umowę na usługi: telefonii stacjonarnej, mobilnej (komórki) lub o dostęp do Internetu,
• czego można żądać od dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych,
• kto to jest przedsiębiorca wyznaczony i jakie ma obowiązki,
• jak można rozstrzygnąć spór z dostawcą usług itp.

Pracownicy CIK odpowiedzą na pytania dotyczące usług telekomunikacyjnych i pocztowych, natomiast nie będą kompetentni do udzielenia informacji, jeśli sprawa będzie spoza zakresu działania Prezesa UKE. Jednakże w miarę możliwości postarają się podać informację do jakiej instytucji należy się zwrócić w danej sprawie.
Zorganizowanie Centrum Informacji Konsumenckiej jest wynikiem dużej liczby pytań kierowanych przez użytkowników usług telekomunikacyjnych i pocztowych do UKE, zarówno na piśmie, elektronicznie jak i telefonicznie. Wielu użytkowników tych usług podkreśla potrzebę istnienia rzetelnego i obiektywnego źródła informacji o usługach telekomunikacyjnych i pocztowych. Klienci zwracający się z pytaniami i wątpliwościami do biur obsługi klienta operatorów nie zawsze są kompleksowo informowani, a zdarza się, że udzielane przez różnych pracowników informacje w tej samej sprawie są sprzeczne.
Stworzenie CIK powinno przyczynić się do bardziej świadomego korzystania z usług telekomunikacyjnych i pocztowych przez konsumentów.
Centrum Informacji Konsumenckiej jest kolejnym krokiem podjętym p OGŁOSZENIE

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Łosicach informuje, że od 15 lutego 2007 r. w Urzędzie

Komunikacji Elektronicznej rusza Centrum Informacji Konsumenckiej (CIK).

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15 pod numerem telefonu

0 801 900 853

na pytania użytkowników będą odpowiadać pracownicy zajmujący się prawami konsumenta w

zakresie usług telekomunikacyjnych i pocztowych.

W Centrum Informacji Konsumenckiej będzie można uzyskać poradę m.in.:

• jak reklamować rachunek telefoniczny,
• na co zwracać uwagę zawierając umowę na usługi: telefonii stacjonarnej, mobilnej (komórki) lub o dostęp do Internetu,
• czego można żądać od dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych,
• kto to jest przedsiębiorca wyznaczony i jakie ma obowiązki,
• jak można rozstrzygnąć spór z dostawcą usług itp.

Pracownicy CIK odpowiedzą na pytania dotyczące usług telekomunikacyjnych i pocztowych, natomiast nie będą kompetentni do udzielenia informacji, jeśli sprawa będzie spoza zakresu działania Prezesa UKE. Jednakże w miarę możliwości postarają się podać informację do jakiej instytucji należy się zwrócić w danej sprawie.
Zorganizowanie Centrum Informacji Konsumenckiej jest wynikiem dużej liczby pytań kierowanych przez użytkowników usług telekomunikacyjnych i pocztowych do UKE, zarówno na piśmie, elektronicznie jak i telefonicznie. Wielu użytkowników tych usług podkreśla potrzebę istnienia rzetelnego i obiektywnego źródła informacji o usługach telekomunikacyjnych i pocztowych. Klienci zwracający się z pytaniami i wątpliwościami do biur obsługi klienta operatorów nie zawsze są kompleksowo informowani, a zdarza się, że udzielane przez różnych pracowników informacje w tej samej sprawie są sprzeczne.
Stworzenie CIK powinno przyczynić się do bardziej świadomego korzystania z usług telekomunikacyjnych i pocztowych przez konsumentów.
Centrum Informacji Konsumenckiej jest kolejnym krokiem podjętym p

    Informacje systemowe

Tożsamość osoby, która odpowiada za treść informacji Sidoruk Joanna
Tożsamość osoby, która wytworzyła informację Sidoruk Joanna
Tożsamość osoby, która udostępniła informację Sidoruk Joanna
Data wytworzenia informacji 2007-02-16
Data udostępnienia informacji 2007-02-16