OGŁOSZENIE
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Łosicach informuje, że od 15 lutego 2007 r. w Urzędzie
Komunikacji Elektronicznej rusza Centrum Informacji Konsumenckiej (CIK).
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15 pod numerem telefonu
0 801 900 853
na pytania użytkowników będą odpowiadać pracownicy zajmujący się prawami konsumenta w
zakresie usług telekomunikacyjnych i pocztowych.
W Centrum Informacji Konsumenckiej będzie można uzyskać poradę m.in.:
• jak reklamować rachunek telefoniczny, • na co zwracać uwagę zawierając umowę na usługi: telefonii stacjonarnej, mobilnej (komórki) lub o dostęp do Internetu, • czego można żądać od dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, • kto to jest przedsiębiorca wyznaczony i jakie ma obowiązki, • jak można rozstrzygnąć spór z dostawcą usług itp.
Pracownicy CIK odpowiedzą na pytania dotyczące usług telekomunikacyjnych i pocztowych, natomiast nie będą kompetentni do udzielenia informacji, jeśli sprawa będzie spoza zakresu działania Prezesa UKE. Jednakże w miarę możliwości postarają się podać informację do jakiej instytucji należy się zwrócić w danej sprawie. Zorganizowanie Centrum Informacji Konsumenckiej jest wynikiem dużej liczby pytań kierowanych przez użytkowników usług telekomunikacyjnych i pocztowych do UKE, zarówno na piśmie, elektronicznie jak i telefonicznie. Wielu użytkowników tych usług podkreśla potrzebę istnienia rzetelnego i obiektywnego źródła informacji o usługach telekomunikacyjnych i pocztowych. Klienci zwracający się z pytaniami i wątpliwościami do biur obsługi klienta operatorów nie zawsze są kompleksowo informowani, a zdarza się, że udzielane przez różnych pracowników informacje w tej samej sprawie są sprzeczne. Stworzenie CIK powinno przyczynić się do bardziej świadomego korzystania z usług telekomunikacyjnych i pocztowych przez konsumentów. Centrum Informacji Konsumenckiej jest kolejnym krokiem podjętym p OGŁOSZENIE
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Łosicach informuje, że od 15 lutego 2007 r. w Urzędzie
Komunikacji Elektronicznej rusza Centrum Informacji Konsumenckiej (CIK).
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15 pod numerem telefonu
0 801 900 853
na pytania użytkowników będą odpowiadać pracownicy zajmujący się prawami konsumenta w
zakresie usług telekomunikacyjnych i pocztowych.
W Centrum Informacji Konsumenckiej będzie można uzyskać poradę m.in.:
• jak reklamować rachunek telefoniczny, • na co zwracać uwagę zawierając umowę na usługi: telefonii stacjonarnej, mobilnej (komórki) lub o dostęp do Internetu, • czego można żądać od dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, • kto to jest przedsiębiorca wyznaczony i jakie ma obowiązki, • jak można rozstrzygnąć spór z dostawcą usług itp.
Pracownicy CIK odpowiedzą na pytania dotyczące usług telekomunikacyjnych i pocztowych, natomiast nie będą kompetentni do udzielenia informacji, jeśli sprawa będzie spoza zakresu działania Prezesa UKE. Jednakże w miarę możliwości postarają się podać informację do jakiej instytucji należy się zwrócić w danej sprawie. Zorganizowanie Centrum Informacji Konsumenckiej jest wynikiem dużej liczby pytań kierowanych przez użytkowników usług telekomunikacyjnych i pocztowych do UKE, zarówno na piśmie, elektronicznie jak i telefonicznie. Wielu użytkowników tych usług podkreśla potrzebę istnienia rzetelnego i obiektywnego źródła informacji o usługach telekomunikacyjnych i pocztowych. Klienci zwracający się z pytaniami i wątpliwościami do biur obsługi klienta operatorów nie zawsze są kompleksowo informowani, a zdarza się, że udzielane przez różnych pracowników informacje w tej samej sprawie są sprzeczne. Stworzenie CIK powinno przyczynić się do bardziej świadomego korzystania z usług telekomunikacyjnych i pocztowych przez konsumentów. Centrum Informacji Konsumenckiej jest kolejnym krokiem podjętym p OGŁOSZENIE
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Łosicach informuje, że od 15 lutego 2007 r. w Urzędzie
Komunikacji Elektronicznej rusza Centrum Informacji Konsumenckiej (CIK).
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15 pod numerem telefonu
0 801 900 853
na pytania użytkowników będą odpowiadać pracownicy zajmujący się prawami konsumenta w
zakresie usług telekomunikacyjnych i pocztowych.
W Centrum Informacji Konsumenckiej będzie można uzyskać poradę m.in.:
• jak reklamować rachunek telefoniczny, • na co zwracać uwagę zawierając umowę na usługi: telefonii stacjonarnej, mobilnej (komórki) lub o dostęp do Internetu, • czego można żądać od dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, • kto to jest przedsiębiorca wyznaczony i jakie ma obowiązki, • jak można rozstrzygnąć spór z dostawcą usług itp.
Pracownicy CIK odpowiedzą na pytania dotyczące usług telekomunikacyjnych i pocztowych, natomiast nie będą kompetentni do udzielenia informacji, jeśli sprawa będzie spoza zakresu działania Prezesa UKE. Jednakże w miarę możliwości postarają się podać informację do jakiej instytucji należy się zwrócić w danej sprawie. Zorganizowanie Centrum Informacji Konsumenckiej jest wynikiem dużej liczby pytań kierowanych przez użytkowników usług telekomunikacyjnych i pocztowych do UKE, zarówno na piśmie, elektronicznie jak i telefonicznie. Wielu użytkowników tych usług podkreśla potrzebę istnienia rzetelnego i obiektywnego źródła informacji o usługach telekomunikacyjnych i pocztowych. Klienci zwracający się z pytaniami i wątpliwościami do biur obsługi klienta operatorów nie zawsze są kompleksowo informowani, a zdarza się, że udzielane przez różnych pracowników informacje w tej samej sprawie są sprzeczne. Stworzenie CIK powinno przyczynić się do bardziej świadomego korzystania z usług telekomunikacyjnych i pocztowych przez konsumentów. Centrum Informacji Konsumenckiej jest kolejnym krokiem podjętym p
|