1)wykonywanie zadań z zakresu organizacji wyborów powszechnych oraz referendum, 2)przekazywanie właściwym wydziałom i stanowiskom do realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, 3)nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu , 4)prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym pracowników Urzędu, 5)koordynacja działań związanych z wyborami jednostek pomocniczych Gminy, 6)obsługa kancelaryjno-techniczna Rady i Zarządu oraz Komisji Rady, 7)prowadzenie rejestru uchwał Rady i Zarządu, 8)prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego, 9)prowadzenie rejestru wniosków Komisji i interpelacji radnych, 10)przekazywanie do realizacji właściwym wydziałom, stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym wniosków Komisji Rady, 11)prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw, 12)prowadzenie rejestru aktów wewnętrznych Burmistrza, 13)przekazywanie właściwym wydziałom stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu, 14)prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 15)prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg, wniosków i petycji obywateli, przekazywanie ich do załatwienia wg właściwości, 16)sporządzanie okresowych informacji o załatwianiu skarg, wniosków i petycji obywateli, 17)prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 18)zaopatrywanie Urzędu w podstawowe akty prawne, czasopisma i tym podobne, 19)zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i pieczęcie, 20)prowadzenie magazynu materiałów biurowych, 21)prowadzenie ewidencji ludności, 22)przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach: zameldowania, wymeldowania, wydawanie zaświadczeń meldunkowych, 23)prowadzenie rejestru wyborców, 24)sporządzanie spisów wyborców dla potrzeb wyborów powszechnych i referendów, 25)nadzorowanie przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych w Urzędzie, 26)prowadzenie archi1)wykonywanie zadań z zakresu organizacji wyborów powszechnych oraz referendum, 2)przekazywanie właściwym wydziałom i stanowiskom do realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, 3)nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu , 4)prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym pracowników Urzędu, 5)koordynacja działań związanych z wyborami jednostek pomocniczych Gminy, 6)obsługa kancelaryjno-techniczna Rady i Zarządu oraz Komisji Rady, 7)prowadzenie rejestru uchwał Rady i Zarządu, 8)prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego, 9)prowadzenie rejestru wniosków Komisji i interpelacji radnych, 10)przekazywanie do realizacji właściwym wydziałom, stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym wniosków Komisji Rady, 11)prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw, 12)prowadzenie rejestru aktów wewnętrznych Burmistrza, 13)przekazywanie właściwym wydziałom stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu, 14)prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 15)prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg, wniosków i petycji obywateli, przekazywanie ich do załatwienia wg właściwości, 16)sporządzanie okresowych informacji o załatwianiu skarg, wniosków i petycji obywateli, 17)prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 18)zaopatrywanie Urzędu w podstawowe akty prawne, czasopisma i tym podobne, 19)zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i pieczęcie, 20)prowadzenie magazynu materiałów biurowych, 21)prowadzenie ewidencji ludności, 22)przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach: zameldowania, wymeldowania, wydawanie zaświadczeń meldunkowych, 23)prowadzenie rejestru wyborców, 24)sporządzanie spisów wyborców dla potrzeb wyborów powszechnych i referendów, 25)nadzorowanie przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych w Urzędzie, 26)prowadzenie archi1)wykonywanie zadań z zakresu organizacji wyborów powszechnych oraz referendum, 2)przekazywanie właściwym wydziałom i stanowiskom do realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, 3)nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu , 4)prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym pracowników Urzędu, 5)koordynacja działań związanych z wyborami jednostek pomocniczych Gminy, 6)obsługa kancelaryjno-techniczna Rady i Zarządu oraz Komisji Rady, 7)prowadzenie rejestru uchwał Rady i Zarządu, 8)prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego, 9)prowadzenie rejestru wniosków Komisji i interpelacji radnych, 10)przekazywanie do realizacji właściwym wydziałom, stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym wniosków Komisji Rady, 11)prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw, 12)prowadzenie rejestru aktów wewnętrznych Burmistrza, 13)przekazywanie właściwym wydziałom stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu, 14)prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 15)prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg, wniosków i petycji obywateli, przekazywanie ich do załatwienia wg właściwości, 16)sporządzanie okresowych informacji o załatwianiu skarg, wniosków i petycji obywateli, 17)prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 18)zaopatrywanie Urzędu w podstawowe akty prawne, czasopisma i tym podobne, 19)zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i pieczęcie, 20)prowadzenie magazynu materiałów biurowych, 21)prowadzenie ewidencji ludności, 22)przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach: zameldowania, wymeldowania, wydawanie zaświadczeń meldunkowych, 23)prowadzenie rejestru wyborców, 24)sporządzanie spisów wyborców dla potrzeb wyborów powszechnych i referendów, 25)nadzorowanie przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych w Urzędzie, 26)prowadzenie archi1)wykonywanie zadań z zakresu organizacji wyborów powszechnych oraz referendum, 2)przekazywanie właściwym wydziałom i stanowiskom do realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, 3)nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu , 4)prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym pracowników Urzędu, 5)koordynacja działań związanych z wyborami jednostek pomocniczych Gminy, 6)obsługa kancelaryjno-techniczna Rady i Zarządu oraz Komisji Rady, 7)prowadzenie rejestru uchwał Rady i Zarządu, 8)prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego, 9)prowadzenie rejestru wniosków Komisji i interpelacji radnych, 10)przekazywanie do realizacji właściwym wydziałom, stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym wniosków Komisji Rady, 11)prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw, 12)prowadzenie rejestru aktów wewnętrznych Burmistrza, 13)przekazywanie właściwym wydziałom stanowiskom oraz gminnym jednostkom organizacyjnym zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu, 14)prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 15)prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg, wniosków i petycji obywateli, przekazywanie ich do załatwienia wg właściwości, 16)sporządzanie okresowych informacji o załatwianiu skarg, wniosków i petycji obywateli, 17)prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 18)zaopatrywanie Urzędu w podstawowe akty prawne, czasopisma i tym podobne, 19)zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i pieczęcie, 20)prowadzenie magazynu materiałów biurowych, 21)prowadzenie ewidencji ludności, 22)przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach: zameldowania, wymeldowania, wydawanie zaświadczeń meldunkowych, 23)prowadzenie rejestru wyborców, 24)sporządzanie spisów wyborców dla potrzeb wyborów powszechnych i referendów, 25)nadzorowanie przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych w Urzędzie, 26)prowadzenie archi
|