1/ zapewnienie Przewodniczącemu i Wiceprzewodniczącym Rady oraz Komisjom Rady wszechstronnej pomocy w realizacji zadań określonych Statutem Gminy 2/ opracowywanie i gromadzenie dokumentacji z pracy Rady i Komisji Rady, sporządzanie list diet radnych i członków komisji 3/ gromadzenie dokumentacji z pracy Zarządu Gminy, a w tym protokołowanie posiedzeń 4/ protokołowanie sesji, narad, zebrań i posiedzeń 5/ prowadzenie centralnego rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady, Zarządu i Komisji oraz gromadzenie zbioru przepisów gminnych i udostępnianie ich do publicznego wglądu 6/ realizacja zadań związanych z wyborem ławników i członków kolegium 7/ przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy, materia- łów dotyczących projektów aktów prawnych 8/ współpraca przy przeprowadzaniu wyborów prezydenckich, parlamentarnych, samorządowych i referendum 9/ pełnienie funkcji pełnomocnika informacji niejawnych 10/ prowadzenie spraw z zakresu zapewnienia warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy 11/ wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych, prowadze- nie rejestrów w tym zakresie oraz kontrola placówek 12/ prowadzenie ewidencji podatku od środków transportowych oraz egzekucji administracyjnej w tym zakresie.
|