1/ prowadzenie sekretariatu Wójta 2/ prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków kierowanych do Wójta i Zarządu 3/ prowadzenie ewidencji pracowników Urzędu i ich spraw osobowych oraz spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych 4/ prowadzenie centralnego rejestru przepisów prawnych 5/ prowadzenie centralnego rejestru umów z wyjątkiem umów inwestycyjno-budowlano- remontowych 6/ prenumerata aktów prawnych i prasy, zamawianie pieczęci i pieczątek 7/ wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem i przebiegiem referendum i wyborami, w tym zabezpieczenie techniczne warunków, 8/ prowadzenie spraw jednostek pomocniczych gminy /sołectwa/ 9/ realizowanie zaopatrzenia materiałowo-biurowego Urzędu, prowadzenie ksiąg materiałowo -inwentarzowych 10/ prowadzenie spraw z zakresu szeroko rozumianej działalności kulturalnej, prowadzenie rejestru instytucji kultury i rejestru miejsc pamięci narodowej i grobów wojennych li/ prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem służby zdrowia i opieki lekarskiej ludności.
|